×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 11 April , 2024
پیکر شهید گیلانی ناجا در رشت و لاهیجان تشییع می‌شود

سرهنگ حیدر محمدی امشب در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت مجاهد عرصه نظم و امنیت، شهید حسن پاینده اظهار داشت: نیروی انتظامی برای تأمین نظم و امنیت و خدمت به شهروندان با اعتقاد قلبی به فرهنگ ایثارگری و شهادت و با تبعیت از سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) قاطعانه در برابر اخلالگران نظم و امنیت ایستاده است.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه وجود روحیه شهادت‌طلبی در بین کارکنان نیروی انتظامی یک افتخار بزرگ و پربرکت است گفت: کارکنان نیروی انتظامی در مسیر خدمت به مردم و دفاع از جان و مال و ناموس آنها مجاهدانه قدم بر می‌دارند و هیچ افتخاری بالاتر از کسب رضایت پروردگار و خدمت به مردم نیست.

حیدری خاطرنشان کرد: با عملکرد به موقع و اجرای طرح‌های عملیاتی در همان شب وقوع جرم و در ایست بازرسی شهرستان رودبار عوامل شهادت این افسر وظیفه‌شناس قبل از ترک استان دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کردند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی گیلان افزود: پیکر پاک و مطهر این شهید روز دوشنبه 7 آبان بر روی دستان مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهر رشت از مقابل سپاه ناحیه مرکزی واقع در پل عراق تا میدان فرهنگ تشییع و سپس به لاهیجان انتقال می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: پیکر این شهید پس از انتقال به لاهیجان در ساعت 10 از میدان سپاه آن شهرستان (هلال احمر) به سمت میدان شهدا تشییع و سرانجام برای خاکسپاری به زادگاهش واقع در روستای امام‌ده بخش رودبنه شهرستان لاهیجان منتقل می‌شود.

منبع خبر : تسنیم

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.