×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در میان شهروندان صومعه‌سرایی

سید جلال سید محمدی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری صومعه سرا در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ویروس کرونا ساختار کل کشور را بهم ریخته است.

وی تصریح کرد: متأسفانه به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و جدی نگرفتن این بیماری توسط مردم وضعیت شهرستان در حال حاضر نارنجی است.

فرماندار صومعه سرا گفت: دهه فجر امسال با ۸۳ پروژه برای افتتاح با بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است که در مقایسه با سال گذشته اعتبار امسال ۱.۵ برابر داشته‌ایم.

وی همچنین بیان کرد: بازگشت به تولید سه واحد صنعتی راکد، نصب چمن مصنوعی، «سی تی اس کن» و ساخت خانه‌های بهداشت طاهرگوراب و کسما تا قبل پایان سال به نیز بهره می‌شود.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به در پیش بودن ۲۲ بهمن و عدم برگزاری راهپیمایی، گفت: به دلیل ویروس کرونا امسال رژه خودرویی جایگزین راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد شد.

سید محمدی با تأکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم و ضروری است، ادامه داد: همه ما نسبت به خود و اطرافیان مسئول هستیم و باید این بیماری جدی گرفته شود تا هر چه زودتر شاهد از بین رفتن این بیماری باشیم.

وی همچنین در ادامه تاکید کرد: تعطیلی بازارها برای بازاریان به شدت برای امرار معاش سخت می‌گذرد لذا از مردم خواهشمندیم در زمینه بهداشت فردی همکاری لازم را انجام دهند.

سید محمدی افزود: قلیان سراها و قهوه خانه از عوامل اصلی ابتلاء شهروندان به کرونا هستند باید با جدیت با کسانی که رعایت نمی‌کنند برخورد و پلمب شوند.

وی همچنین به ششمین دوره انتخابات شوراها و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: کلیه ادارات و نهادها موظف به همکاری با برگزار کنندگان انتخابات هستند.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات «محمد حیدری» سرپرست سابق بخشداری مرکزی صومعه سرا، «فرزاد امدادی» به عنوان سرپرست جدید این بخشداری منصوب شد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.