×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
کشور با پشتیبانی مردم و بسیج در همه عرصه‌ها به موفقیت دست خواهد یافت

سرهنگ کیا عاشوری در مراسم افتتاحیه ۴۰واحد مسکن محرومین صومعه‌سرا ضمن گرامیداشت هفته بسیج،اظهار کرد:بسیج مولود گران‌سنگی از حضرت امام راحل است.اندیشه تشکیل بسیج محصول نوع نگاه امام(ره)به مردم بود.
وی با اشاره بر اینکه بسیج مستضعفین در سال ۵۸ رسما توسط امام راحل شکل گرفت،افزود:امام راحل فرمولی را اختراع کرد که هیچ فرمولی را یارای مقابله با آن نیست.
عاشوری با بیان اینکه کشور با پشتیبانی مردم و بسیج در همه عرصه‌ها به موفقیت دست خواهد یافت،خاطرنشان کرد:حضرت امام راحل با نگاه خاصی که به مردم داشتند بر این باور بودند که مردم را می‌توان در تمامی عرصه‌ها وارد ساخت،توطئه‌ها را خنثی کرد و موانع و مشکلات را برداشت و کشور را ساخت.
وی به اجرای بیش از ۱۰۰برنامه در هفته بسیج صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت:افتتاح ۴۰واحد مسکن محرومین،برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی،یادواره شهدای فرهنگی،گلباران مزار شهدا،دیدار با خانواده معظم شهدا،ویزیت رایگان،نشست‌های روشنگری،مسابقات فرهنگی-ورزشی در پایگاه‌ها و اجتماع بزرگ بسیجیان صومعه‌سرا با عنوان شکوه مقاومت در میدان اصلی شهر از جمله برنامه‌های هفته بسیج در صومعه‌سرا است.
عاشوری با اشاره بر اینکه محرومیت‌زدایی یکی از برنامه‌های با اولویت‌ سپاه است،تصریح کرد:سپاه پاسداران برای رفع محرومیت‌زدایی طرح مشترکی را با کمیته امداد امام(ره)منعقد کرده است.که سهمیه صومعه‌سرا در ساخت مسکن محرومین ۷۹واحد بوده است.
وی به ساخت و بهره‌برداری ۳۹واحد مسکونی محرومین در این شهرستان طی ماه‌های گذشته اشاره و تصریح کرد:امروز به مناسبت نخستین روز از هفته بسیج به صورت همزمان ۴۰واحد مسکن محرومین در صومعه‌سرا افتتاح شد.سهمیه شهرستان در ساخت مسکن محرومین بدلیل تعداد بالای مددجویان بیش از سایر شهرستان‌ها بوده است.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه صومعه‌سرا در پایان هزینه ساخت هر واحد مسکونی را ۳۵میلیون تومان دانست و عنوان کرد:۲۰میلیون تومان از این میزان هدیه رهبری است که توسط سپاه پاسداران و مابقی توسط خیرین،مشارکت‌های مردمی و…پرداخت شده است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.