×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
«یک نذری ساده» به نیابت از شهدا برای مدافعان حرم

مهدی سیمایی، عضو فعال گروه فرهنگی شهید مدافع حرم سعید مسافر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اجرای «یک نذری ساده» خبر داد و اظهار کرد: طرح یک نذری ساده برای مدافعان حرم اهل بیت علیهم السلام به نیابت از شهدا انجام می شود.

وی گفت: در دهه اول ماه محرم در حاشیه فعالیت های فرهنگی و عزاداری امام حسین علیه السلام که در ایستگاهی به طول ۲۸ متر از خیابان مسکن مهر رشت انجام می دادیم و با استقبال ۳۰۰_۴۰۰ نفری مردم روبرو شد برای اولین بار این طرح را با تبلیغات ساده جهت جمع آوری آجیل و خشکبار برای اهداءبه رزمندگان مدافع حرم، آغاز کردیم.

سیمایی با تاکید بر اینکه آجیل بخاطر حجم کم و انرژی زیاد به عنوان جیره جنگی به رزمندگان اهدا ء می شود، اذعان کرد: با توجه به اینکه این اقدام مورد استقبال عمومی قرار گرفت در فراخوانی از روز گذشته آمادگی خود را برای جمع‌آوری اقلام مورد نیاز همچون بادام، پسته، تخمه، فندوق، گردو، انجیرک، کشمش و.. اعلام کردیم.

 

وی بیان کرد: همچنین مردم می توانند جهت واریز نذورات خود برای این طرح فرهنگی به شماره کارت اختصاصی ۶۲۸۰۲۳۱۴۳۴۰۳۰۸۲۰ به نام علی غلامی، اقدام کنند.

سیمایی با اشاره به اینکه این اقدام هر چند کوچک می تواند مورد توجه مدافعان حرم که دور از وطن هستند قرار بگیرد و قوت قلبی برای آنان باشد که همیشه و در همه احوال مردم بیاد آنان هستند، تصریح کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار می تواند نذورات خود را به صورت مستقیم به حسینه شهدای گمنام واقع در میدان شهدای گمنام، جنب سپاه قدس گیلان تحویل دهند.

وی مهلت ارسال نذری را تا ۲۵ مهر ماه جاری عنوان کرد و افزود: پس از دریافت نذورات و بسته بندی آنها در اولین فرصت، جهت اهدا به رزمندگان ما در سوریه، ارسال خواهد شد.

گفتنی است، شهید سعید مسافر قبل از شهادتش با تشکیل گروه فرهنگی تحت عنوان «منهاج» با برپایی افطاری ساده در ماه مبارک رمضان و سرکشی و دیدار از بیماران و ایتام و .. فعالیت هایی را انجام داده بود که پس از شهادت، دوستانش در ادامه راه این شهید این گروه را بیاد و نام دوست شهیدشان مدیریت می کنند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.