×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
۳۸ هزار و ۶۹۰ اشتغال در گیلان ایجاد شد

به گزارش میرزا کوچک نیوز ، صبح امروز محمدعلی نجفی در جلسه کارگروه اشتغال که با حضور مدیران بانک‌ها و مسئولان اجرایی استان تشکیل شد اظهار داشت: از تمام کسانی که در این دوره شرکت کردند، اعم از دوستانی‌که شرکت کردند و در همان ابتدا تأیید نشدند و چه دوستانی که مورد تأیید مردم هستند و خود را خادمین این مردم لقب داده‌اند؛ تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: درگیری‌های ما در بحث انتخابات و سیاسی استان به حدی بود که این کارگروه با کمی تأخیر انجام شد ولی بخش‌های تابعه و مدیران اجرایی و مسئولان این امر کاملا فعال بوده و پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند.

استاندار گیلان افزود: علیرغم مشکلاتی که وجود داشت ما نسبت به 9 ماهه سال گذشته 5 پله صعود کردیم که این برای استان ما یک پیروزی است ولی کافی نیست و باید به‌دنبال مراحل پیشرفت باشیم و امیدوارم شاهد این پیشرفت در آینده‌ای نزدیک باشیم.

نجفی با تشکر از تمام دستگاه‌های اجرائی استان و اظهار امیدواری نسبت به اینکه بتوانیم تا سال آینده از رده میانگین خارج شویم، اظهار کرد: نرخ مشارکت استان در 9 ماهه 41/9 درصد بوده و ما دارای رتبه سوم در کشور هستیم که این به ما امید می‌دهد.

وی گفت: بعضی از بانک‌ها تعامل خوبی با دستگاه‌ای اجرایی داشتند و بعضی‌ها نیز به کندی عمل کردند ولی این انتظار را از همه بانک‌ها دارم که از این اعتبارات به نحو احسنت استفاده کنند تا به آن امیدی که مردم ما انتظار آن را داشتند برسیم.

استاندار گیلان با توجه به 38 هزار و 690 اشتغال ایجاد شده در گیلان، اظهار داشت: ما به‌دنبال اشتغالی که به پیشرفت استان کمک کند هستیم و از تمام دستگاه‌های اجرایی استان خواستار پیگیری این موارد هستم.


منبع:خبرگذاری تسنیم

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.