×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
۴۵ خبرنگار گیلانی به همایش اربعین حسینی اعزام می شوند

«مهدی پارسا» امروز(سه‌شنبه، ۱۸ تیر) در دیدار مدیران خبرگزاری‌های استان با فرمانده سپاه قدسگیلان با بیان اینکه ۵۴ درصد خبرنگاران استان را بانوان تشکیل می‌دهند از تاسیس انجمن بانوان روزنامه‌نگار و خبرنگار استان خبر داد.

مسئول بسیج رسانه گیلان ادامه داد: شناسایی دغدغه‌ها و مطالبات خبرنگاران از اهداف مهم تشکیل انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار گیلان است که برای نخستین بار این انجمن در سطح کشور در گیلان راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی با افزایش تاب‌آوری اجتماعی و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی، پیگیری مطالبات و مشکلات خبرنگاران از اهم برنامه‌های این انجمن است.

پارسا همچنین از اعزام خبرنگاران فعال بسیج رسانه گیلان به همایش بزرگ اربعین حسینی خبر داد و تصریح کرد: امسال ۴۵ نفر از خبرنگاران فعال و رسانه‌ایی استان به همایش اربعین حسینی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به تشکیل اتحادیه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حاشیه خزر طی هفته آینده خاطرنشان ساخت: این اتحادیه با حضور استان‌های شمالی و استفرار دبیرخانه دائمی آن در بسیج رسانه گیلان راه اندازی می‌شود.

پارسا تصریح کرد: استان‌های شمالی دارای دغدغه‌های مشترکی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و محیط زیست هستند و باید با همت رسانه‌ها، مطالبه‌گری در این حوزه‌ها همزمان در استان‌های شمالی شکل گیرد.

در ادامه حجت الاسلام «تسخیری» با بیان اینکه اهل بیت(ع) شرط ولایت هستند افزود: با ولایت‌پذیری مردم ایران جایگاه ولایت به دنیا معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ولایت را عامل اصلی دشمنی‌های استکبار و در رأس آن آمریکا دانست و بیان کرد:  ولایت جایگاه حقیقی اسلام و مأموریت‌های آن را برای جهان تبیین می‌کند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.