×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
۵۰ معلم صومعه سرایی تجلیل می شوند

مهرداد فیض بخش ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم، اظهار کرد: به واسطه جایگاه رفیع استاد شهید مرتضی مطهری سالروز شهادت ایشان به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری در دانشگاه با افشاگری و تبیین موضع انقلاب اسلامی نقشه های آن کوردلان را فاش کرد، افزود: دشمن این حرکت روشنگرانه استاد مطهری را تحمل نکرد و ایشان را به شهادت رساند.

رئیس آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به جایگاه خاص معلم در دین مبین اسلام و آموزه های اسلامی، گفت: معلمان نقش تأثیرگذاری در تربیت نیروهای متعهد، معتقد و مختصص در جوامع ایفا می کنند.

وی در ادامه به برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: محوری ترین برنامه های این هفته آموزش و پرورش صومعه سرا تجلیل و تقدیر از ۵۰ معلم نمونه، نمونه اداری، ساعی جوان و نمونه بازنشسته است.

فیض بخش یادآورشد: این مراسم ساعت ۱۶ عصر روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه جاری با حضور مسئولان در تالار فرشتگان شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.

وی همچنین به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی فرهنگیان نیز به مناسبت این هفته اشاره و تصریح کرد: همایش پیاده روی خانواده فرهنگیان صومعه سرا نیز با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد نشاط روحی روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری ساعت ۸ صبح از آموزش و پرورش صومعه سرا تا بوستان ابریشم و مزار شهدای گمنام شهر برگزار می شود.

منبع خبر : مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.