×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
۵ تیم خبری گیلانی به مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند

محسن جعفری عصر امروز در نشست ستاد رسانه‌ای اربعین استان گیلان با بیان اینکه سومین کاروان خبری اربعین امسال به کربلا و نجف اعزام می‌شوند اظهار داشت: کاروان خبری اربعین رکن رسانه‌ای همایش جهانی پیاده‌روی اربعین است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه پنج تیم خبری امسال به همایش جهانی پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند اعلام کرد: تلاش داریم تا تمام ظرفیت‌ها را برای اطلاع‌رسانی سریع و دقیق از رویدادهای همایش جهانی و عظیم پیاده‌روی اربعین به‌کار گیریم.

وی گفت: تاکنون اعزام کاروان 40 نفری متمرکز خبرنگاران گیلان به‌دلیل مشکلات پشتیبانی در هاله‌ای از ابهام بوده و به دلیل اهمیت موضوع مذاکراتی با دستگاه‌های مسئول انجام شده و امیدواریم این مشکل رفع شود ولی گروه‌های حرفه‌ای خبری پنج‌گانه به‌صورت غیرمتمرکز اعزام می‌شوند.

جعفری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اجتماع 100 هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: اهمیت رسانه در حوزه آفند فرهنگی مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و باید برای تحقق بیانات ایشان تلاش کنیم.

وی با تاکید بر نقش رسانه‌ در اشاعه سیره سیدالشهدا(ع) خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 2 هزار و 300 خبر، گزارش، فیلم، مستند خبری و عکس از همایش جهانی پیاده‌روی اربعین توسط خبرنگاران گیلانی تهیه، تدوین، ضبط و منتشر شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به نقش خبرنگاران درهمایش جهانی پیاده‌روی اربعین گفت: یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی در حوزه اربعین، حوزه اطلاع‌رسانی و رسانه بوده و باید در این حوزه اقدامات جدی انجام شود.

جعفری با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه برای نقش‌آفرینی در حوزه رسانه‌ای اربعین تلاش می‌کند خاطرنشان کرد: به خبرنگاران دو دوره اعزام شده به همایش جهانی پیاده‌روی اربعین گواهی خبرنگاری بین‌المللی اعطا شده است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.