×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
آموزش مشاهده هر آنچه تاکنون در گوگل جستجو کرده اید

اگر به دنبال جستجوهای قبلی خود در گوگل هستید تا آن ها را دوباره مورد استفاده قرار بدهید و یا اینکه می خواهید جستجوهای خود را از تاریخچه گوگل حذف کنید با ما همراه باشید. راهکار رسیدن به تاریخچه جستجوی شما در گوگل موضوعی است که در این مطلب می خوانید.

همانطور که می دانید همه جستجوهایی که در گوگل انجام می دهید در تاریخچه آن ذخیره می شود. گوگل حتی به مواردی که مخفی کرده اید و فکر می کنید قابل ذخیره کردن نیست دسترسی دارد.

این موضوع در مورد همه جستجوهایی که از اول تاکنون انجام داده اید، صدق می کند. حتی اگر شما وارد جیمیل یا حساب گوگل خود شده باشید، تمام جستجوهایی که انجام می دهید ثبت خواهند شد و فرقی نمی کند از موبایل یا دسکتاپ استفاده کنید.

چگونه کل تاریخچه جستجوی گوگل را ببینیم

شاید شنیدن این خبر شما را کنجکاو کند. شاید هم نگرانی برایتان به دنبال داشته باشد. با این حال اگر در مرورگر به مسیر history.google.com/history بروید کل جستجوهایی که انجام داده اید را برایتان نمایش می دهد. بدین ترتیب می توانید تمام جستجوهای قبلی خود را با تاریخ و زمان دقیق آن مشاهده کنید.

از اینجا نه تنها می توانید تمام جستجوهایی که در گوگل انجام داده اید را ببینید، بلکه می توانید تمام تاریخچه مرور در اینترنت از جمله جستجو برای عکس ها، فعالیت های کروم و حتی جستجوهایی که در گوگل Maps انجام داده اید، را ببینید.

در اینجا می توانید به لیستی از جستجوهای قبلی و اطلاعات مهمی که شاید به دردتان بخورد نیز دسترسی پیدا کنید.

آیا می توان کل تاریخچه جستجو گوگل را دانلود کرد

گفتن این نکته ضروری است که با اینکه می توانید کل تاریخچه جستجوی خود را ببینید، اما اگر در یک مکان عمومی حساب جیمیل خود را نبندید افراد می توانند هم وارد ایمیل شما شوند و هم به تاریخچه جستجوی شما دسترسی داشته باشند.

اما اگر چیزی برای پنهان کردن ندارید و می خواهید یک کپی فیزیکی از تاریخچه جستجو خود داشته باشید، می توانید این کار را انجام دهید و گوگل روش مرحله به مرحله ای برای انجام این کار به شما ارائه می دهد.

چگونه می توان مانع ذخیره تاریخچه جستجو گوگل شویم

شاید برای برخی از شما ثبت تاریخچه جستجوی گوگل زیاد برایتان خوشایند نباشد، خوشبختانه یک راه آسان برای جلوگیری از انجام این کار وجود دارد. با کلیک بر روی گزینه details یا جزئیات در زیر هر جستجویی که انجام داده اید یک پنجره پاپ آپ ظاهر می شود که شامل اطلاعات بیشتری در مورد جستجو است. از این راه می توانید از گزینه حذف برای پاک کردن آن از تاریخچه جستجو استفاده کنید.

در اینجا بر روی گزینه Activity Controls یا کنترل فعالیت کلیک کنید و تنظیمات مورد علاقه خود را انجام دهید.

 

منبع:کلیک

برچسب ها : , , , ,

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.