×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
آیا احمدی نژاد با وعده یارانه 250 هزار تومانی برای انتخابات 96 می آید؟

به گزارش میرزا کوچک نیوز،با خروج از فضای انتخابات مجلس دهم برخی گمانه زنی ها درباره اینکه کدامیک از سیاسیون خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 96 آماده می کنند صورت می گیرد. در همین باره یکی از سایت های خبری اخیرا مطلبی را منتشر و در آن عنوان کرده که تيم انتخاباتی محمود احمدی نژاد فعاليت خود را برای حضور در رقابتهای دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری اغاز كرده است.

دراین گزارش آمده است که مشاوران تبليغاتی رئیس دولت های نهم و دهم به وی توصيه كرده اند، تا تنور انتخابات داغ است فعاليتهای انتخاباتی خود را اغاز كند.
این گزارش می افزاید: اگرچه احمدی نژاد در زمان مجلس هشتم نتوانسته بود مجوز يارانه ٢٥٠ هزارتومانی را دريافت كند و تنها توانست ٤٥ هزار تومان يارانه بدهد اما به اعتقاد تيم احمدی نژاد، در صورت پيروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری 96 مجلس قادر به مخالفت با شعار اصلی او نخواهد بود.
البته منابع آگاه در دفتر احمدی نژاد این مسائل را شانتاژ خبری عنوان کرده و گفته اند: این مطالب بازی هایی است که برخی رسانه ها به آن دامن می زنند.
تجارب سیاسی نشان میدهد با توجه به فاصله نزدیک دو سال مانده به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم طرح چنین مسائل زودهنگام باشد و پیش بینی هرگونه تحرک انتخاباتی نیازمند تأمل بیشتری است. لذا باید منتظر ماند و دید اهالی سیاست با نزدیک شدن به فضای انتخابات ریاست جمهوری مهره های خود را چگونه خواهند چید تا در مراودات سیاسی کیش و مات حریف نشوند./خزر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.