×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
اتحاد اصولگرایان در انتخابات گیلان به بهترین صورت انجام می‌شود

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گیلان گفت: تعدادی از نامزدهای انتخاباتی برای ثبت‌نام عقب‌نشینی کردند و اتفاق‌های خوبی در گیلان رخ داد و آنچه که در تهران درباره اتحاد اصولگرایان رخ داد ما به بهترین نحو در گیلان انجام دادیم.

سید حمزه طاهری با اشاره به انتخابات هفتم اسفند لزوم اتحاد بین نیروهای ارزشی و اصولگرا را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: با تلاش هایی که نیروهای ارزشی امسال داشتند و آسیب شناسی‌هایی که از سال‌‌های گذشته صورت گرفت و با محوریتی که آغاز شده است، تعدادی از  نامزدهای انتخاباتی برای ثبت‌نام عقب‌نشینی کردند و اتفاق‌های خوبی در گیلان رخ داد.

وی با بیان اینکه امروز تقریباً تمام تشکل‌های اصولگرایی در استان گردهم جمع شدند، گفت: بحثی بود که در شورای معتمدان استان مطرح است و نماینده تمام تشکل‌ها حضور دارند و تقریباً مانند آنچه که در تهران در مورد اتحاد اصولگرایان رخ داد ما به  بهترین نحو در گیلان انجام دادیم.

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه جمع‌های شناسنامه‌دار اصولگرایی در گیلان همه دور هم جمع هستند، افزود: در گیلان اتحاد بین تشکل‌های سیاسی اصولگرایی و شخصیت‌های اثر گذار اصولگرایی رخ داد و این اتحادی که امروز حاکم است در تاریخ گیلان کم نظیر است.

طاهری خاطر نشان کرد: کل نیروهایی که می‌توانند در صحنه عملیاتی اثرگذار باشند در برنامه‌های ما قرار دارد تا وارد این جمع شود و برای این امر در کل شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی می‌شود.

وی افزود: در نگاه دورتر به آینده انتخابات توجه داریم و قرار نیست این جمع تنها برای برگزاری انتخابات دور هم باشند و مبنا این است در آینده مسائل بعد از انتخابات در این ائتلاف پیگیری شود.

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن آرای مردم گفت: یکی از وظایف ما در این بخش، روشنگری است و در حال فضاسازی هستیم تا برای کسانی‌که به‌عنوان پرچم اصولگرایی آمده‌اند و برای مردم آشنا نیستند به شکلی رایزنی شود که با هم همپوشانی داشته باشند.

طاهری تأکید کرد: ما در تلاش هستیم تا بگوییم که نیروی اصولگرا تنها احساس تکلیف نکند که نماینده مجلس شود، این کشور نیاز به نیروهای خدمتگزار در تمام زمینه‌ها دارد و در حال بسترسازی هستیم تا این نیروها را به حداقل برسانیم و راه را برای ورود افراد اصلح هموارتر سازیم، اینگونه مردم هم در انتخاب‌ها دچار سردرگمی کمتری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه وقتی صحبت از حق الناس بودن آرای مردم می‌شود باید دقت شود که آنچه حقیقت و اصل است به مردم نشان داده شود و اظهار کرد: یعنی تکلیف ما به‌عنوان نیروی فعال سیاسی این است که من کاندیدای اصلح را به مردم معرفی کنم، نه اینکه به منافع جناحی خود فکر کنم.

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گیلان، اظهار داشت: اگر تمام کسانی‌که در انتخابات و در انتخاب مردم اثر گذارند اگر جناحی و تیمی فکر کنند و منافع خود رادر نظر بگیرند در حقیقت خیانت به مردم کرده‌اند چراکه منافع حزب و تشکیلات خود را بر منافع مردم ارج دیده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید در انتخاب فرد اصلح دقت کنند چرا که این دوره از انتخابات  مجلس حساسیت ویژه‌ای دارد و اگر کسی را نمی‌شناسند از مشاوران امین کمک بگیرند تاخدای نکرده براساس فضا‌سازی‌هایی که می‌شود، حرکت نکنند.

طاهری افزود:مردم دقت کنند بحث فضاسازی در انتخابات ممکن است مردم را دچار اشتباه کند بنا‌براین مردم هوشیار باشند کسی را انتخاب کنند که خدمتگزار نظام باشد که چنین فردی قطعاً منافع مردم  را نیز تأمین می‌کند.


منبع:خبرگزاری تسنیم

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.