×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
اجرای ۱۰۰طرح با اعتبار ۴۰۰میلیارد تومان در صومعه‌سرا

سیدکاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی عصر امروز(15مهر) در آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به گوراب‌زرمیخ اظهار داشت: در یکسال گذشته اقدامات خوبی در این شهرستان در زمینه اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و … انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در طی این یکسال 215ترانس برق نصب و 114 روستا آسفالت شده است، افزود: ساخت و تکمیل ۹ سالن ورزشی، جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه‌های گردشگری و اشتغال زایی از دیگر اقدامات اجرا شده در شهرستان است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 100طرح ملی با اعتباری بالغ بر 400میلیارد تومان در شهرستان در حال اجرا است، گفت: پروژه آبرسانی به شهر گوراب زرمیخ از سال 88 پیگیری و مقداری از آن اجرایی شده بود که بعد به دلیل عدم پیگیری‌ها چندسال به تعویق افتاد و جزء پروژه‌های راکد محسوب شد.

دلخوش با بیان اینکه در طول این یکسال با تلاش‌های انجام شده این پروژه را دوباره به اجرا در آوردیم، تصریح کرد: این پروژه با تأمین اعتبار پنج میلیاردی از امروز آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام، شروع پروژه‌های راکد و همچنین اجرای پروژه‌های جدید از جمله اقداماتی است که در این یکسال انجام شده است، خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به دور از دغدغه‌های سیاسی در حال خدکمات رسانی به مردم هستند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.