×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
اخلال گران اقتصادی به مردم معرفی شوند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با دعوت خود و دیگران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: به فرموده امام علی علیه‌السلام تقوا حق مردم نسبت به خدا است و انسان تا می‌تواند باید به دنیا پشت کرده و مشتاق آخرت باشد.

وی با اشاره به حمله ناو آمریکایی به هواپیما ایرانی افزود: در حمله ناو آمریکا به هواپیمای ایران حدود 200 تن از هم‌وطنان ما جان خود را از دست دادند و ادعای حقوق بشری هم می‌کنند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: پیام رهبری ثابت کرد که هرکسی در هرجایی تلاش خود را بکند ولی نتیجه هم نگیرد باید موردستایش قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر گره‌گشایی از کار مردم در هر زمان و مکان بیان کرد: ملت ایران انسان‌های شریف و عجیبی هستند که همیشه پای انقلاب و مسئولان آن هستند و لازم است مسئولان نیز همگام با مردم باشند.

فلاحتی با اشاره به مسائل فرا استادی و استادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت خاطرنشان کرد: به فرموده رهبری دشمن در سه جبهه در حال ضربه به اسلام است اما رسانه‌ها و مسئولان نسبت به آن سکوت کرده‌اند.

وی با اشاره به فرجام نامبارک برجام گفت: وقتی برجام آغاز شد رسانه‌ها و مسئولان به جشن و سروصدا پرداختند اما با فرجام آن همگی سکوت کرده‌اند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به نوسانات ارزی تصریح کرد: دولت ارز دولتی را در اختیار برخی از واردات کنندگان می‌گذارند تا جنس بنجل وارد کشور شود اما صداوسیما و رسانه‌ها در معرفی آن‌ها پرده به چهرشان می‌کشند درحالی‌که باید معرفی شوند تا مردم اخلال گران اقتصادی را بشناسند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه در مواد مخدر قوانین سخت‌گیرانه‌ای وجود دارد اما هیچ برخوردی با اخلال گران اقتصادی نمی‌شود افزود: ملت ما از رئیس قوه مقننه، مجریه و قضائیه می‌خواهند تا با اخلال گران اقتصادی برخورد جدی کنند.

وی پتانسیل گیلان و مسئولان را بسیار بالا دانست و بیان کرد: ظرفیت علمی فرهنگی گیلان بسیار بالا است اما گاهی یک نیروی ناپاک و نالایق همه را سیاه می‌کند و لازم است همه مراقب نیروهای خود باشند و نظارت‌های خود را تقویت کنند.

امام‌جمعه رشت با تأکید بر اینکه باید نقاط قوت و ضعف مردم شنیده شود خاطرنشان کرد: باید با شنیدن ضعف‌ها و نقاط قوت در مردم، برای مردم کارکرد و در پی حل آن‌ها شتافت.

فلاحتی با تأکید بر اینکه باید درد مردم را از مردم بپرسیم گفت: اگر درد مردم راندانیم و تصمیماتی بگیریم، عمل و اقدامات ما عقیم خواهد ماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در خطبه نخست نماز جمعه این هفته رشت نیز با اشاره به نقش خانواده در تربیت اظهار کرد: در تعابیر قرآنی خداوند چهار خانواده را معرفی کرده که تنها یک خانواده در مسیر تعالی معنوی قرار دارند و آن نیز مرد و زن مؤمن است که بر معیارهای الهی پایبند باشند.

فلاحتی با برشمردن شخصیت‌های زوج مؤمن در اسلام افزود: در اسلام خانواده‌ای موردتوجه است که بر قراردادهای الهی پایبند باشند.

امام‌جمعه رشت انفاق کردن را از دیگر ویژگی‌های خانواده تراز اسلام برشمرد و گفت: اسلام سفارش کرده که خانواده درست سالم و در تراز اسلام در سایه تقوا همچون امام علی علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام‌الله علیها انفاق کنند.

منبع خبر : فارس

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.