×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
اطعام بیش از ۲۵ هزار نفر همزمان با عید غدیر در صومعه‌سرا

میرزاکوچک نیوز:رحمت آذرافروز با تبریک پیشاپیش عیدسعید غدیرخم، اظهار کرد: عید غدیر از اعیاد مهم و فرا منطقه‌ای و فرا دینی است و در روایات و احادیث به نام عیدالله اکبر شناخته می‌شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا افزود: براساس روایات کسی که در عید غدیر اطعام کند مثل اطعام انبیاء و صدیقین است و این روایات تکلیف را بر ما سنگین‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار شهرستان صومعه‌سرا همواره پرچم‌دار گرامیداشت برنامه‌های دینی و ملی هستند، گفت: این نهاد به مناسبت عید سعید غدیر خم بین هیئت‌های مذهبی شهرستان که اعلام آمادگی برای پخت کرده‌اند، گوشت و ربع به نرخ دولتی توزیع کرده است.

آذرافروز با بیان اینکه 40 هیئت مذهبی اقدام به پخت غذا و اطعام بیش از ۲۰ هزار نفر از مومنان در روز عید غدیر می‌کنند، تصریح کرد: جشن عید سعید غدیر به صورت متمرکز در شهر صومعه‌سرا جنب مسجد جامع با همکاری سپاه ناحیه صومعه‌سرا برگزار می‌شود که در این برنامه بعد از پایان سخنرانی و مولودی‌خوانی بین بیش از پنج هزار نفر از مردم غذا توزیع می‌شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به مائده خانوادگی غدیر، خاطرنشان کرد: در شب عید غدیر هر یک از خانواده‌های شهرستان صومعه‌سرا با پخت غذا در پارک ابریشم حضور پیدا می‌کنند و به وسع خود چند پرس غذا بین مردم توزیع می‌کنند.

منبع خبر : شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.