×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
اطلاع رسانی مردم در سایه صداقت خبرنگاران است

میرزا کوچک نیوز:سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا صبح امروز (15مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: شهرستان صومعه‌سرا از لحاظ اخبار و رسانه‌ای بودن جزء شهرستان‌های فعال است.

وی با بیان اینکه از نظر اطلاع‌رسانی و اخبار و اطلاعات خبرنگاران صومعه‌سرا نسبت به دیگر شهرستان‌ها بیشتر دنبال فضاسازی هستند، افزود: برخی از خبرنگاران محرم برنامه‌های سپاهند و دغدغه فرهنگیشان بیشتر از دیگران است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با تاکید بر ایجاد یک جبهه فرهنگی، گفت: در عصر امروز در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاعات و اخبار با ابزارهای و امکانات مختلف اطلاع‌رسانی می‌شود.

سرهنگ عاشوری تصریح کرد: خبرنگاران بیشتر از همه به دنبال رسیدن به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب و شهدا هستند.

وی با بیان اینکه موضوعات مذکور جز با صدق و تلاش و مجاهدت خبرنگاران در این عرصه مقدور نمی‌باشد، خاطرنشان کرد: در سایه یک اطلاع‌رسانی درست و به موقع و صریح است که  مردم و جامعه با آگاهی و اطلاع درست موضوعات مختلف را رصد می‌کنند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.