×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
اعزام بیش از ۷۰مبلغ درایام دهه کرامت به مساجد شهرستان صومعه سرا

به گزاش میرزا کوچک نیوز،حجت الاسلام منوچهر احمدی پور با بیان اینکه دهه کرامت دهه حفظ و پاسداری از کرامت و ارزش های والای انسانی در ابعاد فردی و اجتماعی است، اظهار کرد:اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا برنامه ها متنوعی برای این دهه تدارک دیده است.

وی با اشاره به اینکه امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) الگوهای کرامت ورزی و حفظ ارزش های والای انسانی هستند، افزود: این دهه یادآوربسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند، سازنده و ارزشمند است.

رئیس تبلیغات اسلامی با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر جشن ها و برنامه های این دهه توسط هیأت های مذهبی و مساجد، گفت: بیش از ۷۰ مبلغ در طول این دهه به مساجد شهرستان صومعه سرا اعزام می شوند.

وی به برگزاری جشن های ولادت در ۱۵ هیأت مذهبی شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: ۳۰ مولودی خوان نیز برای حضور در جشن های دهه کرامت به مساجد اعزام می شوند.

حجت الاسلام احمدی پور برگزاری ۱۵ گفتمان دینی با موضوع ویژگی های شخصیتی و سیره زندگی امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) در مساجد، آذین بندی خیابان ها و کوچه ها، ارسال پیامک و برپایی ایستگاه های صلواتی و… را از دیگر برنامه های دهه کرامت در سطح شهرستان صومعه سرا اعلام کرد.

وی ترویج و توسعه افکار و اهداف امام رضا(ع) در جامعه را ضروری دانست و یادآور شد: امروز امت اسلامی در ابعاد و حوزه‌ها مختلف به‌ویژه در عرصه وحدت نیاز به بهره‌گیری از تعالیم الهی و انسان‌ساز امام رضا(ع) را دارند./مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.