×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
افتتاح سه پروژه تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی صومعه سرا

به گزارش میرزا کوچک نیوز،همزمان با ششمین روز از هفته دولت سه طرح صنعتی با حضور معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت،مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس و فرماندار و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در صومعه‌سرا افتتاح شد.
حسین ابویی مهریزی در مراسم افتتاح سه پروژه تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شهرستان صومعه سرا اظهار کرد:تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال ، تولید و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی یکی از اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 4 هزار و ‌971 واحد تولیدی در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و‌… از بانک‌های عامل‌ تسهیلات دریافت کردند.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت به وضعیت صنعت گیلان نیز اشاره کرد و گفت: در گیلان ۱۹۵ واحد،موفق به دریافت ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در این زمینه شدند.

وی از راه‌اندازی 2 هزار و 23 واحد نیمه تمام از ابتدای امسال تاکنون در کشور خبر داد و گفت: این واحدها با سرمایه‌گذاری 12 هزار و 31 میلیارد تومان و اشتغال 31 هزار و 400 نفر به بهره‌برداری رسیده است.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت با اشاره به اینکه تا پایان سال پنج هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد راه اندازی و بهره برداری می شود، گفت: با بهره برداری از این واحدهای صنعتی باسرمایه گذاری  ۲۲ هزار میلیارد تومانی برای ۹۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.

IMG_9582 IMG_9588 IMG_9613 IMG_9624IMG_9658 IMG_9644

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.