×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
افتتاح 171 پروژه عام المنعه صومعه سرا در هفته دولت

به گزارش خبرنگار میرزا کوچک نیوز، سیدجلال سیدمحمدی عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 172 پروژه عام المنفعه با اعتبار بالغ بر 21 میلیارد تومان به بهره‌برداری می رسد.

وی با بیان اینکه فقط پروژه های بالای 50 میلیون تومان اعتبار افتاح می شود، افزود: این پروژه ها شامل 106 پروژه برق رسانی، 27 پروژه راهسازی، 4 طرح بومگردی، 3 طرح صندوق کار آفرینی امید، یک طرح میراث فرهنگی، 11 پروژه پل و آسفالت راه ها، افتتاح رستوران بین راهی، 34 مسکن محروم، پروژه پرورش ماهی و … است.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه همزمان با هفته دولت کلنگ سه سال ورزش در روستاهای مرکیه، پشتیر و نوخاله اکبری به زمین می خورد، گفت: 2ونیم میلیارد تومان به صورت نقدی برای این پروژه ها دریافت گردیده و در دست اداره کل ورزش و جوانان گیلان است تا با پیمانکار قرار داد ببندند.

سید محمدی با بیان اینکه 6 زمین ورزشی چمن مصونوعی در دست اجرا داریم، تصریح کرد: کلنگ این پروژه ها در روستای تنیان و مدرسه شهید عباسپور به زمین زده شده است و مابقی امکانات برای کلنگ زنی 4 پروژه دیگر فراهم می شود.

وی یکی از برنامه های فرمانداری این شهرستان روستاگردی عنوان و خاطرنشان کرد: هر هفته و یا یک هفته در میان در روستاهای این شهرستان حضور پیدا می کنیم و با مشکلات مردم از نزدیک آشنا می شویم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.