×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
افزایش بصیرت سیاسی جامعه یکی از اولویت ها در حوزه عقیدتی سیاسی است

حجت الاسلام باقر کهن پور ظهردوشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: سپاه و بسیج در این هفته به دنبال دو هدف هستند.

وی با بیان اینکه ارتقای بصیرت دینی و همچین معرفت سیاسی و تبیین شعار سال از جمله این دو هدف است، افزود: این اهداف مهمترین محورهای برنامه های هفته عقیدتی سیاسی شهرستان را تشکیل می دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صومعه سرا با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که دوعلم در دنیا دارای ارزش است، گفت : داشتن علم دینی و علم بدن و یا همان پزشکی دو علم مهم است.

وی با بیان اینکه معرفت دینی جایگاه مهمی دارد ،خاطرنشان کرد: انسانی که عالم به مسائل دینی و معرفت الهی نباشد سلامت جسمی و اجتماعی آن در خطر است.

حجت الاسلام کهن پور با تأکید بر اهمیت داشتن علم سیاسی، تصریح کرد : اگر فردی عالم به مسایل سیاسی و روز زمان خود نباشد توانایی تشخیص دشمنان و دوستان را نداشته و از بصیرت سیاسی نیز محروم است.

وی با بیان اینکه افزایش بصیرت سیاسی جامعه یکی از اولویت ها در حوزه عقیدتی سیاسی است ، تلاش می کنیم با برگزاری گفتمان و نشست های بصیرتی سبب ارتقای بصیرت سیاسی مردم به ویژه در راستای حمایت از کالا و تولید داخلی شویم.

به گفته این مسئول اگر کالای ایرانی از سوی مردم و مسئولان حمایت نشوند در آینده شاهد افول اقتصادی کشور خواهیم بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی ققیه در سپاه صومعه سرا در ادامه یادآورشد: در زمینه ارتقای بصیرت سیاسی و تبیین تحقق شعار سال از تجربیات سایرین بهره گیری می کنیم.

وی همچنین به برخی از نمونه های حمایت و مصرف کالاهای ایرانی از سوی علما و بزرگان دینی و مذهبی اشاره کرد ، افزود : نمونه های زیادی از این موارد در تاریخ ایران وجود دارد که باید برای مردم بیان شود تا تعصب استفاده از به کالاهای داخلی در مردم ایجاد شود.

کهن پور در ادامه به برخی دیگر از برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در صومعه سرا اشاره کرد و گفت : گلباران مزار شهدا ،دیدار اعضای ستاد با امام جمعه شهرستان ،برپایی نمایشگاه عکس و پوستر،نشست های عقیدعی سیاسی از جمله این برنامه ها است.

وی ادامه داد: یادواره ۳۹ شهید مسجد جعفری و انجمن اسلامی شهید مطهری این مسجد روز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه جاری بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در این مسجد برگزار می شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.