×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
اکران خصوصی فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در شرق و غرب گیلان

سیدمحمدجواد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار میرزاکوچک نیوز اظهار کرد: فیلم سینمایی‌ «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت‌نژاد برای فعالین فرهنگی تاثیرگذار شرق و غرب گیلان اکران خصوصی می‌شود.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در صومعه‌سرا افزود: اکران این فیلم در شرق گیلان به میزبانی آستانه اشرفیه امروز(چهارشنبه، 1آبان) و برای فعالین فرهنگی غرب گیلان به میزبانی شهرستان صومعه‌سرا پنج‌شنبه(2آبان) است.

وی، فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» را نخستین فیلم تولید شده در مدرسه سینمایی عمار عنوان کرد و گفت: این فیلم سینمایی روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

جعفری تصریح کرد: هادی حجازی‌فر، محمد فیلی، متین ‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین‌العابدین تقی‌پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» هستند.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: این فیلم در آذربایجان شرقی فیلمبرداری شده و بیش از 50 لوکیشن زیبا و مهیج و دیدنی دارد که در جشنواره کودک و نوجوان بیش از 14 سانس مختلف اکران شد.

وی با بیان اینکه امید به آینده، اعتماد به نفس در نوجوانان، بحث مدافعان حرم، جاسوسی، کار علمی و محیط زیست و .. در این فیلم دیده می‌شود، اظهار کرد: از این فیلم در جشنواره تقدیرهای مختلفی صورت گرفته است و هدف از اکران آن فعال کردن فعالان فرهنگی تاثیرگذار استان گیلان است.

منبع خبر : شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.