×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
بارش 55 سانتی متری برف در تالش

به گزارش میرزا کوچک نیوز،بارش باران و برف از روز گذشته در این شهرستان آغاز شده و اکنون بارش برف ادامه دارد.

علی فتح‌الهی در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی تالش با اشاره به اینکه مشکل قطعی گاز در شهرستان نداریم اظهار کرد: اگر سرمای هوا بیشتر شود هماهنگی لازم برای تامین سوخت مورد نیاز شهروندان با مرکز استان انجام می‌شود.

وی به تعطیلی مدارس مقاطع ابتدایی نوبت صبح و عصر در مناطق جلگه‌ای و کوهپایه‌ای تالش اشاره کرد و افزود: تعطیلی مدارس به دلیل جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی برای دانش‌آموزان انجام شده است.

فرماندار تالش با بیان اینکه ستاد بحران تالش تشکیل شده است، تصریح کرد: تمام خودروهای دولتی و بخش خصوصی برای امدادرسانی و ارائه خدمات در بخش‌های مختلف شناسایی شده است.

فتح‌الهی از ایجاد بانک اطلاعاتی ماشین‌آلات دستگاه‌ها برای ارائه خدمات به شهروندان در تالش خبر داد و بیان کرد: تمام رانندگان و ماشین‌آلات امدادرسان دولتی و بخش خصوصی مشخص شدند.

وی به میانگین عمر 23 ساله ماشین‌آلات راهسازی در گیلان اشاره کرد و گفت: امسال 400 میلیون تومان برای نوسازی ناوگان راهسازی تالش اختصاص داده شده و قرار است معادل این مبلغ از محل اعتبارات ملی تامین شود.

فرماندار تالش با اشاره به خرید دو دستگاه ماشین‌آلات راهسازی برای این شهرستان، خاطرنشان کرد: اقدام‌های اداری در حال انجام و پیگیری است و امیدواریم سال آینده دو دستگاه ماشین‌آلات مذکور به ناوگان راهداری تالش اضافه شود.

82484541M

*نوسازی ماشین‌آلات راهسازی تالش در 10 سال آینده

فتح‌الهی از نوسازی ماشین‌آلات راهسازی تالش در مدت هفت تا 10 سال آینده خبر داد و یادآور شد: اعتبارات نوسازی ناوگان مذکور از محل ماده 10 و 12 ستاد بحران تامین می‌شود.

وی با اشاره به تجهیز و بروزرسانی هواشناسی تالش، اظهار کرد: اعتبارات مذکور بسیار موثر واقع شده و فرمانداری تالش به عنوان فرمانداری نمونه در استان‌های شمالی کشور معرفی شده است.

فرماندار تالش به اختصاص 120 میلیون تومان برای بهسازی محور اسالم ـ خلخال اشاره کرد و افزود: نصب تابلوی ال.ای.دی در پلیس راه اسالم ـ خلخال با هماهنگی بخشدار و سازمان هواشناسی نصب و راه‌اندازی شده است.

فتح‌الهی با بیان اینکه هواشناسی گیلان هشدارهای لازم به منظور ورود سامانه سرد و بارشی را در روزهای گذشته اطلاع‌رسانی کرده است، تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی تالش آماده‌باش هستند.

وی به بازدید از محور اسالم ـ خلخال اشاره کرد و گفت: تمام محورهای مواصلاتی شهری و روستایی تالش باز است و ارتفاع برف در حاشیه جاده‌ها به 55 سانتی‌متر رسیده است.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه مشکلی در تردد جاده‌های این شهرستان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در برخی از محورها تردد با زنجیر چرخ ایمن‌تر و راحت‌تر است.

فتح‌الهی بارش برف در جلگه را 10 سانتی‌متر خواند و یادآور شد: تمهیدات لازم برای تامین مواد سوختی، آرد و … اندیشیده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی به حضور بخشداران در مناطق مختلف اشاره کرد و گفت: تمام یگان‌های امدادی در حال فعالیت هستند.

365596M

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.