×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
با وجود همه این ترورها خللی در اصل نظام ما وارد نمی شود

به گزارش پایگاه خبری میرزا کوچک نیوز:حجت‌الاسلام حمیدرضا جلالی، امام جمعه گوراب زرمیخ امروز(19خرداد) در خطبه نماز جمعه شهر گوراب زرمیخ با اشاره به حادثه تروریستی 17 خرداد، اظهار داشت: ما جنایت و حادثه‌ای که منجر به شهادت روزه‌داران کشورمان شد را محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب، با ترورهای زیادی مواجه شد، افزود: کسانی که اوایل انقلاب را درک کرده‌اند می‌دانند که تلاش دشمنان و منافقین ترور شخصیت‌های  بزرگ کشور بود.

امام جمعه گوراب زرمیخ با بیان اینکه شهدایی همچون مفتح، مطهری، بهشتی، دستغیب، رجایی و باهنر از جمله شهدایی هستند که دشمن و منافقین آنها را شناسایی و با ترور به شهادت رساندند، گفت: اما با وجود همه این ترورها خللی در اصل نظام ما وارد نشد.

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند با اینگونه حرکات تروریستی ملت ما را نسبت به اصل نظام و ولی فقیه دلسرد و ایجاد اغتشاش کند، تصریح کرد: دشمن باید بداند هر میزان ترورها را بیشتر کنند، ملت بیدارتر خواهند شد.

وی با بیان اینکه ما باید آگاه و بیدار باشیم، خاطرنشان کرد: ما داعش و عربستان را آلت و ابزاری برای کسانی مثل آمریکای مزدور که فکر می‌کند با این اعمال می‌تواند بر اراده آهنین و مستحکم ملت ایران خللی ایجاد کند، می‌دانیم.

امام جمعه گوراب‌زرمیخ اظهار داشت: ملت ما ملتی مقاوم، آگاه و با عزت هستند و آنهایی که این ترورها را انجام می‌دهند خباثت و پلیدی در میان آنها وجود دارد که چشم دیدن ایران اسلامی را ندارند.

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه مجدانه از همه مسئولان خواستاریم در این راستا به هیچ وجه عقب‌نشینی نکنند و عاملان اصلی را به مردم معرفی و با شدت با انها برخورد کنند، افزود: حادثه تروریستی 17 خرداد باید درسی برای کسانی که هنوز هم دست از مذاکره با آمریکا بر نمی‌دارند باشد.

وی با اشاره به سند 2030، گفت: 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و استقلالی که کشور و مسئولان و مردم باید داشته باشند باید در همه زمینه‌ها باشد و اینکه در سازمان یونسکو برای کشورها نظام آموزشی تدوین و به همه کشورها ابلاغ به اجرایی کردن کنند، این استقلال نیست.

امام جمعه گوراب زرمیخ تصریح کرد: سند 2030 یک سند ننگینی است که اگر زیر بار آن رویم خیانت بزرگی به انقلاب و خون شهدا کرده‌ایم، ما نباید به هیچ قیمت خون شهدا را پایمال کنیم، نظام آموزشی ما باید بر اساس اسلام و آموزه‌های دینی و بر اساس سیره اهل بیت(علیه‌السلام) تدوین شود.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: نظام آموزشی کشور ایران اسلامی باید در کشور ایران اسلامی تدوین شود و کسانی که تن به این سند داده‌اند مگر صدای رهبری را نمی‌شنوند که توجه نمی‌کنند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.