×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
برخورد قاطع با هرگونه فساد ،رانت و تبعیض در گیلان

مصطفی سالاری ظهر یکشنبه در نشست با جمعی از جانبازان، ایثارگران و فرزندان شاهد شاغل دراستانداری و فرمانداری‌های تابعه گیلان که در دفتر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با هرگونه رانت و فساد و تبعیض در سطح استان مبارزه می کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به انتظارات مردم از مسئولان در زمینه برخورد با فساد و تبعیض در سطح جامعه،  گفت: ایجاد رقابت در بکارگیری افراد در دستگاه های اجرایی می تواند به عنوان یک راهکار مناسب برای جلوگیری از هرگونه تبعیضی باشد.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی مدیران با آنها برخورد خواهد شد، تصریح کرد: در جلوگیری از فساد هیچ گونه محدودیتی قائل نبوده و در هر پستی که تخلفی مشاهده شود با آن برخورد قاطع خواهد شد.

سالاری در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه جانبازان و ایثارگران در جامعه، یادآورشد: باید ارتباط دو سویه میان مردم و ایثارگران وجود داشته باشد زیرا اثرات خوبی در سطح جامعه دارد.

وی همچنین با تأکید براینکه امروز نیز جامعه نیازمند ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی است، افزود: امروز نوع ایثار و فداکاری با زمان دفاع مقدس متفاوت بوده و برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی همه مسئول و متعهد هستیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم تنها در گرو داشتن مسئولیت نبوده و نیست، گفت: باید از همه ظرفیت ها در این راستا استفاده کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه نظارت ایثارگران بر بخش‌های مختلف به صورت قانونی و بدون هرگونه انتقام جویی است، خاطرنشان کرد: مسئولان، مسئولیت خود را به صورت امانت از سوی مردم گرفته اند و باید برای خدمت رسانی به آنها گام بردارند.

گفتنی است تعداد ۱۲۴ نفر از ایثارگران، جانبازان و فرزندان معظم شهدا در ستاد استانداری و فرمانداری‌های تابعه استان مشغول به خدمت هستند.

منبع خبر : مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.