×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
برخورد پلیس با “دور دور” و “کشف حجاب” در خودروه

فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت برخورد با مزاحمان نوامیس، دور دور، کشف حجاب، آلودگی صوتی و غیره از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

به گزارش میرزاکوچک نیوز،‌ سردار حسین اشتری در نخستین نشست فصلی روسا و مدیران پلیس راهور ناجا که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های شهرک آزمایش برگزار شد، اظهار کرد: رعایت شئونات و هنجارها و الزام ارزش‌ها امری است که ما بر آن تاکید داریم. متاسفانه بعضی از معدود رانندگان این موضوع را رعایت نمی‌کنند و وظیفه پلیس راهور و حتی پلیس راه این است که در جاده‌ها با این تخلفات طبق قانون برخورد کنند.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه این جزو وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی است تاکید کرد: دستور العمل این موضوع آمده است و نمی‌شود که راننده‌ای که با ایجاد آلودگی صوتی یا دیگر مزاحمت‌ها برای مردم از خیابان‌ها عبور می‌کند به راحتی به تخلف خود ادامه دهد.

اشتری همچنین به شرایطی که امکان توقف خودرو وجود ندارد نیز اشاره کرد و افزود: اگر در شرایطی که امکان توقف خودرو وجود ندارد با چنین موضوعی روبرو شدید می‌بایست پلاک خودرو را برداشته و ظرف حداکثر ۱۲ تا ۲۴ ساعت اقدام به توقیف خودرو کنند.

اشتری همچنین تاکید کرد که باید با خودروهایی که اقدام به دور دور می‌کنند نیز برخورد شود و افزود: ملاک برای ما نوع خودرو نیست، پورشه یا پراید برای ما فرقی ندارد بلکه این تخلف است که باید با آن برخورد شود.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه مزاحمت برای نوامیس، دور دور، کشف حجاب، آلودگی صوتی و …. جزو مصادیق مشهود تخلف است اظهار کرد: پلیس وظیفه دارد طبق قانون با این تخلفات برخوردی قاطع، سریع و البته توام با رافت و مهربانی داشته باشد.

فرمانده ناجا اضافه کرد: گاهی برخی از رانندگان برای راننده زنی که در حال رانندگی در خیابان است و کودکی نیز در خودرواش است ایجاد مزاحمت می‌کنند، باید کاری کرد تا این افراد جرات ایجاد مزاحمت نداشته باشند.

فرمانده ناجا تاکید کرد که باید در استان‌های سراسر کشور با این تخلفات برخورد شود و این موضوع مختص به استان یا شهر خاصی نیست.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.