×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
به حمایت از معلولان و فراهم کردن زمینه آرامش بیشتر آنها توجهی جدی داریم.

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از ایرنا:فرماندار شهرستان صومعه سرا گفت: به حمایت از معلولان و فراهم کردن زمینه آرامش بیشتر آنها توجهی جدی داریم.

حسین اسماعیل پور عصر سه شنبه در حاشیه کلنگ زنی فاز دوم سالن چندمنظوره تالار فرشتگان صومعه سرا که با حضور محمدعلی محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان انجام شد، گفت: اشخاص دارای معلولیت به عنوان بخشی از شهروندان جامعه ، دارای حقوق مساوی با سایر شهروندان هستند.
82452153971
وی توجه جدی برای بهبود وضعیت زندگی و حمایت از حقوق اشخاص دارای معلولیت را یکی از وظایف عمده و اساسی دولت ها، جامعه مدنی، نهاد های ملی و بین المللی ذکر و بیان کرد: آسایشگاه معلولین غرب گیلان، علاوه بر کسب رتبه اول مرکز استان، یک مرکز معنوی است که توانسته اعتماد مردم را جلب کند.
اسماعیل پور ادامه داد: فضای همدلی برای حمایت بیشتر معلولان، نیاز امروز گیلان است از این رو سمن های فعال در حوزه توانبخشی می توانند نقش موثری داشته باشند .
مدیرعامل آسایشگاه معلولان غرب گیلان نیز با اشاره به اینکه بیش از دو و نیم میلیارد تومان برای ساخت تالار چندمنظوره فرشتگان هزینه شده ، بیان داشت: بیش از ۸۵ درصد هزینه توسط خیرین تامین شده است .
گلشکن به نقش موثر و حمایت های خیرین اشاره و اضافه کرد: در این مرکز بیش از ۱۲۵ نفر تحت مراقبت و نگهداری بوده و بیش از ۸۰ نفر هم در منزل خدمات دریافت می کنند که بطور میانگین ماهیانه افزون بر ۱۵۰ میلیون تومان هزینه دارد.
کلنگ فاز دوم سالن چند منظوره تالار فرشتگان صومعه سرا در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع به مناسبت میلاد مسعود پیامبر اعظم و امام صادق(ع) با حضور مسئولان این شهرستان به زمین زده شد.
بیش از یک هزار و ۲۰۰ معلول در شهرستان صومعه سرا از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند که از این تعداد ۷۰۰نفر دارای معلولیت جسمی، نابینا ، ناشنوا و بیماری اعصاب و روان و ۵۰۰نفر معلول ذهنی هستند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.