×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
توسعه بخش گردشگری از اولویت‌های مهم گیلان است

مصطفی سالاری، استاندار گیلان امروز(2دی) در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و رونق گردشگری که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر مشکلات این شهرستان حل شود بیش از یک هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه همه مشکلات مطرح شده در این کارگروه، اداری و قابل حل در استان است، افزود: در زمینه گردشگری در راستای سرمایه‌گذاری مرتبط با این حوزه، همه استان‌ها اختیاراتشان را به استانداری تفویض کرده‌اند.

استاندار گیلان با بیان اینکه توسعه بخش گردشگری از جمله اولویت‌های مهم این استان است، گفت: در بروکراسی اداری مسئولان باید آسان‌تر برخورد کنند.

وی تصریح کرد: در برخی موارد متأسفانه بین دستگاه‌ها موضع سخت گیرانه وجود دارد و همکاری‌های لازم در راستای توسعه استان وجود ندارد که باید این روند اصلاح شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه سختگیری‌های بی‌مورد سبب معضل بیکاری در این استان شده است، خاطرنشان کرد: این استان از مواهب طبیعی زیادی برخوردار است که باید در راستای توسعه استان گیلان از آن بهره مند شد.

سالاری با بیان اینکه نشست‌های مستمر کارگروه رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود، اظهار کرد: با مراجعه سرمایه‌گذاران و ارائه پیشنهاد و طرح خود، نظر اولیه دستگاه‌ها احصاء شده و پس از بررسی در کمیته‌های در نظر گرفته شده به نظر راهبردی دست خواهیم یافت

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.