×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
جشن نیکوکاری در گوراب زرمیخ+عکس

به گزارش میرزا کوچک نیوز، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر گوراب زرمیخ با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال بانام (بهار همدلی،شکوه مهربانی) در آستانه سال نو برگزار میشود به خبرنگار میرزا کوچک نیوز گفت: جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن در بین دانش آموزان و خانواده های نیازمند و ایجاد بسترهای لازم در راستای تقسیم شادی ها در آستانه سال نو از مهم ترین اهداف جشن نیکوکاری است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) از استقرار 1 پایگاه در شهر خبر داد و تصریح کرد: این پایگاه کمک های نقدی و غیر نقدی مردم را در این ایام جمع آوری می کند

وی با بیان اینکه 3 هزار و 778 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر گوراب زرمیخ است، اذعان کرد: تمام هدایای مردمی  در جشن نیکوکاری در راستای رفع مشکلات نیازمندان و با توجه به پیش رو بودن سال نو به محرومان اهدا می شود.

در پایان معصوم زاده با اشاره به اقدام تاریخی امام خمینی (ره) در 14 اسفند 1357 جهت تاسیس کمیته امداد گفت : کمیته امداد یادگار مقدس امام راحل است و باید همگی در راستای اهداف این نهاد مقدس جهت کمک به محرومین ساعی باشیم.

وی ضمن تشکر از خیرین و نیکوکاران از آنها درخواست نمود در آستانه ی سال نو به خانواده های کم بضاعت مساعدت نمایند تا از ثواب دنیوی و اخروی بهره مند گردند .

mirzakochaknews.ir 1252 (1)

mirzakochaknews.ir 1253

mirzakochaknews.ir 1254mirzakochaknews.ir 1255

mirzakochaknews.ir 1256

mirzakochaknews

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.