×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نقش بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان دارد

به گزارش میرزا کوچک نیوز و به نقل از واران نیوز حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی با اشاره به ۱۳ آبان اظهار کرد: انقلاب اسلامی آرمان‌های رفیعی را در نظر دارد و نسل های اینده باید این آرمانها را مدنظر داشته باشند و در این مسیر حرکت نمایند.

وی افزود: ما هر ساله به عنوان فرزندان معنوی امام حسین(ع) در خیمه های ایشان شرکت می کنیم تا ندای آزادی و آزادمنشی و ندای راستی و درستی را از این امام بزرگوار بگیریم و در جامعه خودمان پیاده کنیم.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه ۱۳آبان یادآور ۳ واقعه تاریخی مهم کشورمان است، گفت: تبعید حضرت امام(ره) توسط رژیم شاهنشاهی به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و دانش‌آموزان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از مهم‌ترین وقایع روز ۱۳ آبان است.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه مردم ثابت کردند با توکل بر خداوند می‌توانند استکبار و استعمار را به خاک ذل بکشانند، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان می‌تواند بار دیگر نه تنها نقش بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان داشته باشد، بلکه می تواند اقتدار ملی ایران را نشان دهد و اثبات کند که ملت ایران در مسیر آرمان‌ها و اهداف خود همچنان پابرجا و استوار است.

وی خاطرنشان کرد: امروز که کشور ما از هر سو مورد هجمه‌های دینی و فرهنگی قرار دارد، نیاز است که در برابر دشمنان حفظ وحدت کنیم و در این راهپیمایی حضور فعال داشته باشیم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.