×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
حمایت از مردم فلسطین یک وظیفه ی جهانی و دفاع از انسانیت است

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا ، سید محمود رزمگیر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا عصر روز سه شنبه ٨ تیر ماه ٩٤ از برگزاری عصر شعری به مناسبت سالرو زحهانی قدس در انجمن شعرو ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا با حضور شاعران و فرهیختگان شهرستانی خبرداد.

رزمگیر اشاره کرد که : دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین و تعدادی از هنرمندان بزرگ عرصه ی شعرو ادب استان که مهمانان ویژه ی برنامه بودند . شعرخوانی پیرامون دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حمایت از حق و حقیقت از اعم برنامه این گرهمایی بود .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا ، ضمن ارج گذاشتن لیالی قدر و تسلیت به مناسبت شهادت امام علی (ع) از اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مطالبی بیان کردند –

این مقام فرهنگی ، بابیان اینکه دفاع از مردم فلسطین یک وظیفه جهانی و دفاع از انسانیت است گفتند: هنرمندان با توجه به روح آزادی خواهی خود همواره درکنار ملتهای مظلوم جهان هستند .

همچنین در این مراسم دبیر جمعیت دفاع از مردم فلسطین در استان گیلان ضمن تشکر از حضور هنرمندان و شاعران بیان داشتند که بنا است پس از جمع آوری اشعار شاعران استان گیلان پیرامون دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حمایت از آزادی خواهی و حق طلبی فلسطینیان به صورت یک مجموعه شعر چاپ گردد .

در پایان به تعدادی از شاعران به رسم یادبود چند جلد کتاب مجموعه شعر از شاعران کشور به نام (خون و زیتون) اهداء گردید .

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.