×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
خبرنگاران مطالبه گری به حق مردم را بر عهده دارند

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، سرهنگ جهانبخش آرمان ظهر امروز در آیین تجلیل از اصحاب رسانه این شهرستان با تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران نقش محوری در هدایت افکار جامعه را دارند که می توانند افکار مثبت و منفی را به جامعه القا کنند.
وی با بیان اینکه خبرنگاران مطالبه گری به حق مردم را بر عهده دارند افزود: مطالبه گری نباید با توهین همراه باشد بلکه باید با زبانی که دین ما می پسندد بیان شود تا مشکلات حل شود.
فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه پاسداران در همه عرصه ها هر جا که مردم دچار مشکل شدند خدمت رسانی کردند گفت: مردمی بودن و مردم محور بودن چیزی است که امام و شهدا و رهبرمعظم انقلاب از ما انتظار دارند و ما هم در این راستا قدم برمی‌داریم.
سرهنگ جهانبخش با بیان اینکه مدرسه دخترانه و پسرانه حاج قاسم سلیمانی در شهرستان راه اندازی شده است تصریح کرد: این مدارس رویکرد قرانی دارد.
وی با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس درمانگاه شبانه روزی شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان افتتاح می شود خاطرنشان کرد: با افتتاح دو مدرسه و این درمانگاه 45 نفر از جوانان این شهرستان مشغول به کار می شوند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.