×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
دوره آموزش مجازی توییتر در صومعه‌سرا برگزار می‌شود

«مائده فلاحتکارضیابری» در گفت‌وگو با خبرنگار میرزاکوچک نیوز اظهارکرد: بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا برای بهبود عملکرد جوانان در فضای مجازی اقدام به برگزاری دوره آموزش مجازی توییتر کرده است.

 

مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا افزود: لازم به ذکر است که این دوره آموزشی مخصوص جوانان  فعال در فضای مجازی شهرستان بوده و آموزش در پیام رسان تلگرام یا واتساپ  به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: گفتنی است که سرفصل‌های این دوره آموزشی شامل: مبنا و هدف، جریان رسانه‌ای، تحلیل، جریانات سیاسی توییتر، جنگ روایت‌ها، اصول فنی، امنیت کاربری، آینده پژوهی رسانه‌ای و نویسندگی در توییتر [خبرنویسی، سیاسی نویسی، طنز نویسی و روزمره نویسی] و … است.

 

فلاحتکار با اشاره به اینکه ثبت‌نام همه روزه و در هر ساعتی از شبانه‌روز انجام می‌شود تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت نام 20 آبان ماه بوده و زمان برگزاری دوره از  22 الی  30 آبان  ماه است.

 

مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام در دوره یا کسب اطلاعات بیشتر، نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در پیام رسان تلگرام به آیدی [@ablahmdi] یا شماره تماس [09214875329] ارسال کنند.

 

خبر:عقیل گنجه

برچسب ها : ,

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.