×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024
رصدهای لازم برای پرهیز از جانبداری احتمالی از داوطلبان انتخابات انجام می‌شود

استاندار گیلان گفت: رصدهای لازم برای پرهیز از جانبداری احتمالی از داوطلبان انتخابات و جریانات سیاسی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری میرزا کوچک نیوز به نقل از خبرگذاری تسنیم از رشت، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری گیلان، محمدعلی نجفی در گردهمایی  اعضای شورای تأمین استان و شهرستان‌ها که با حضور یکی از معاونان وزارت اطلاعات برگزار شد، با قدردانی از مشارکت مطلوب اعضای شورای تأمین استان و شهرستانها در تأمین امنیت و آرامش مناسب گیلان اظهار داشت: در دو سال و نیم گذشته فضای سیاسی، اجتماعی استان، پر نشاط، پویا وقانونمند بودو با مشارکت خوب تمام فعالان، جریان‌ها و نهادهای سیاسی اجتماعی، امنیتی و اقتصادی، توسعه‌ گیلان در مسیر مناسبی قرار گرفته است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت و سلامت انتخابات با اجرای دقیق قانون دو اصل مهمی است که استانداری‌ها با تأکید وزارت کشور نسبت به تحقق آن همت گمارده‌اند.

استاندار گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره برگزاری پرشور انتخابات در ادوار مختلف انقلاب و تبعیت دولت از فرامین ایشان گفت: انتخابات پرشور و رقابتی منجر به افزایش امنیت و اقتدار ایران در عرصه‌ بین‌المللی است.

نجفی با اشاره به موفقیت عزتمندانه جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: پس از برجام دشمنان انقلاب به ملت ایران چشم دوخته‌اند تا میزان رضایتمندی آنان از نظام اسلامی را در پای صندوق‌های اخذ رأی مشاهده کنند.

وی بیان کرد: به هر میزان مشارکت مردم پرشور و گسترده باشد، نمایش وحدت و یکپارچگی سیاسی ایرانیان در برابر دشمنانی که همواره قصد ایجاد تفرقه و ناامنی در کشور دارند، قوی‌تر می‌شود.

رئیس شورای تأمین استان با بیان اینکه مجموع اقدامات امنیتی باید منجر به امید آفرینی بیش‌تر در قشرهای مختلف جامعه و نشاط سیاسی برای شرکت پرشور در انتخابات شود، تاکید کرد: نکته مهم در برقراری امنیت جامعه این است که این اصل، بدون اینکه مردم احساس فضای امنیتی داشته باشند، انجام شود.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات از جمله نیروهای امنیتی و انتظامی، اجرایی و نظارتی در انتخابات بی‌طرف هستند، گفت: رصدهای لازم برای پرهیز از جانبداری احتمالی از داوطلبان انتخابات و جریانات سیاسی انجام می‌شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.