×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
زنگ شور عاطفه ها در مدارس صومعه سرا نواخته شد

پایگاه خبری میرزاکوچک نیوز،عباس احمدزاده:همزمان با سراسر کشور رزمایش «شور عاطفه‌ها» در کلیه مدارس صومعه‌سرا و به صورت نمادین و با حضور مسئولان در مدرسه 17 شهریور برگزار شد.

«حسین بالو» در این آیین اظهار کرد:  مراسم شور عاطفه‌ها به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برای تأمین نیازهای تحصیلی دانش‌‌آموزان کم برخوردار با شعار مهر همدلی در تمامی مدارس شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: ترویج فرهنگ انفاق، صدقه، احسان و نهادینه کردن این موضوع بین نونهالان و نوجوانان از مهمترین اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها است.

وی گفت: کمک‌های خیرخواهانه دانش‌آموزان حامل پیام‌های ارزشمندی از طرف آنان است تا خیرخواهی و انسان‌ دوستی را در جشن عاطفه‌ها تمرین و آن را در جامعه ترویج کنیم.

بالو تصریح کرد: در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا پایگاهی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان نداریم بلکه دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب مدارس واریز کنند تا از این طریق به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شود.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با قدردانی از همکاری و تعامل کمیته امداد امام خمینی(ره) در برگزاری این مراسم خاطرنشان کرد: امید است با همراهی و مشارکت دانش‌آموزان و خانواده‌ها، هیچ دانش‌آموزی در شهرستان، محروم از آموزش نباشد.

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.