×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
سالروز آزادسازی خرمشهر برگ زرینی در تاریخ ملت شریف ایران

میرزاکوچک نیوز:معاون فرماندار صومعه سرا ضمن گرامیداشت ایام و مناسبت های پیش رو بیان داشت : سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برگ زرینی در تاریخ ملت شریف ایران است .

وی در ادامه به رشادت ها و دلیری های رزمندگان غیور درعملیات بیت المقدس اشاره کرد و افزود : این عملیات بعنوان بزرگترین عملیات موفقیت آمیز دفاع مقدس محسوب می شود که منجر به پیروزی های پی در پی بعدی در طول  دوران هشت سال دفاع مقدس شد و در واقع با رشادتها و جانفشانی هایی که سربازان رشید اسلام ، رزمندگان و ایثارگران و جانبازان و شهدا داشتند مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان ایران اسلامی بود و سر انجام طبق فرموده امام راحل (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد .

اولیایی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام دفاع مقدس، بویژه شهدای عملیات بیت المقدس و سردار رشید اسلام شهید محمد جهان‌آرا، افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی جوانان، نوجوانان و نسل جدید ایران اسلامی با آرمانهای والا و ارزشمند شهدای گرانقدر دفاع مقدس از مهمترین وظیفه همه مسئولین می باشد.

معاون فرماندار بر اجرای هر چه با شکوه تر  مراسمات پیش رو تاکید کرد و از همه مسئولین خواست تا در اجرای برنامه های مصوب شده در جلسات آتی مثل فضا سازی اداری و نصب بنر توسط شهرداریها و اجرای برنامه ها و هماهنگی ها همکاریهای لازم را معمول دارند.

اولیایی در خصوص برنامه های شاخص سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت :رژه خودرویی و مراسم بزرگداشت سالروز ازادسازی خرمشهر در صومعه سرا دو برنامه شاخص و مهم این روز بزرگ خواهد بود.

در ادامه معاون فرماندار صومعه سرا  در تشریح شخصیت و جایگاه حضرت امام(س) بیان داشت: ، رهبر کبیر انقلاب اسلامی نماد بارز ساده‌زیستی، مردم داری، دعوت به حق و صبر در دوران انقلاب  بوده که تبدیل  اسطوره ای و  الگویی  موفق وشناخته شده برای سایر کشورها جهان است.

وی در پایان بر لزوم شناساندن و ترویج تفکرات و اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی  به نسل جوان و هماهنگی و تعامل هرچه بهتر دستگاه‌ها و ادارات سطح شهرستان در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) تأکید کرد و تصریح نمود؛ برگزاری مراسم سالگرد بزرگداشت حضرت امام (ره)  نشان از قدردانی و تجدید میثاق ملت شریف و وفادار ایران با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

در پایان جلسه کلیپی از تشریح عملیات بیت المقدس و چگونگی ازادسازی خرمشهر برای اعضای جلسه توسط برادران سپاه به نمایش درآمد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.