×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
سالگرد شهادت سردار شهید سید معروف ایرانی + گزارش تصویری

به گزارش میرزا کوچک نیوز ، مسئول کمیته راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: شهدا دل‌ها و روح‌ها را مجذوب خود می‌کنند، دل‌های مومنان برای شهیدان منقلب می‌شود که این از برکت خون پاک و مطهر شهدا است.

امیر سرتیپ غلامحسین دربندی در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید سید معروف ایرانی که در مسجد جامع گوراب زرمیخ صومعه‌سرا برگزار شد، به وصیتنامه شهید سید معروف ایرانی اشاره و اظهار کرد: شهدا به یک زمان و عصر خاصی تعلق ندارند، راز ماندگاری شهدا تسخیر زمان و قلوب است.

وی افزود: هر ساله مراسم شهدا پرشورتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود؛ چرا که شهدا سربازی امامی هستند که خود ولی عصر و صاحب عصر و عصر و زمان در اختیار او است.

امیر سرتیپ دربندی به رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان، جانبازان و آزادگان اشاره و خاطرنشان کرد: دفاع و شهادت همانند روایت‌های محرم و عاشورا به زمان و عصر خاصی تعلق ندارد و همواره تاثیرگذار خواهند بود؛ چرا که با فطرت انسانی سروکار دارند. سید معروف ایرانی‌ها نیز دفاع با فطرت می‌کردند.

مسئول کمیته راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه شهدا از جایگاه والایی برخوردار هستند، گفت: شهدا دل‌ها و روح‌ها را مجذوب خود می‌کنند، دل‌های مومنان برای شهیدان منقلب می‌شود که این از برکت خون پاک و مطهر شهدا است.

وی با بیان اینکه جنگ‌های امروز در دنیا در راستای توسعه طلبی و منافع افراد است نه اسلام، تصریح کرد: تلاش در راستای دفاع از حریم و ولایت نور و روشنایی است.

امیر سرتیپ دربندی دفاع را مقدمه آبادانی، عمران و بازسازی دانست و عنوان کرد: جنگ در ذات خود تنها ویرانی، تاریکی، ظلمت، خرابی، و مهاجرت را منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین امتیاز و پشتوانه دفاع مقدس، شهدا و ایران اسلامی ولایت فقیه است، متذکر شد: هر کس در راه اسلام و خدا گام بردارد ماندگار می‌شود.

معاون اسبق روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فرموده علامه آیت الله حسن‌زاده آملی مبنی بر اینکه گوشتان به دهان رهبر باشد؛ چرا که گوش ایشان به دهان حضرت حجت(عج) است، افزود: شهدا و جانبازان مایه افتخار می‌باشند، جانبازان برای دفاع از سرزمین در میدان جنگ حضور یافتند و به درجه جانبازی نائل آمدند و اکنون نیز آماده برای دفاع می‌باشند.

وی با تاکید بر مطالعه وصیتنامه شهدا گفت:  قریب شش هزار و 598 شهید در دوران دفاع مقدس را بانوان تشکیل می‌دهند.

مسئول کمیته راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پایان به دیدار جانبازان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: خواسته جانبازان از مقام معظم رهبری در این دیدار دعا برای پیوستن به قافله شهدا بوده است./ایسنا

IMG_7454

IMG_7458

IMG_7460

IMG_7473

IMG_7474

IMG_7477

IMG_7495

IMG_7502

IMG_7542

IMG_7543

IMG_7554

IMG_7555

IMG_7560

IMG_7577

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.