×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
ضرورت ترویج فرهنگ و تفکر ایثار در میان آحاد جامعه

ظهر سه شنبه جلسه طرح سپاس و همچنین برنامه ریزی مراسم گرامیداشت روز جانباز در فرمانداری صومعه سرا با حضور اعضای برگزار شد.

فرماندار صومعه سرا در این جلسه با اشاره به جایگاه معنوی و ارزشی جانبازان در جامعه، اظهار کرد: کاری که شهدا و جانبازان در قبال ملت و نظام مقدس اسلامی انجام دادند کاری بس بزرگ و ارزشمند است.

علی فتح اللهی با بیان اینکه هرچند در این روزگار گاهی ارزش کار این عزیزان فراموش می شود، افزود: طی روزهای گذشته پخش سریال پایتخت به ویژه قسمت های پایانی آن دوباره وجود امنیت برگرفته ازخودگذشتگی و ایثارگری شهدا، جانبازان و رزمندگان را به ملت ایران یاداوری کرد.

وی با اشاره به نزدیک بودن روز بزرگداشت مقام جانبازان، گفت: این روز فرصتی مناسب برای پاسداشت ارزش ها و از خودگذشتگی های این عزیزان است.

فرماندار صومعه سرا در ادامه با تأکید بر ضرورت ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثارگری در جامعه، تصریح کرد: تفکرات حاکم بر جنگ در میان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به دور از کشتار و تخریب و آثار مخرب آن باید برای جامعه تبیین و ترویج داده شود.

وی همچنین با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار را در زندگی فردی و اجتماعی آحاد جامعه نهادینه شود، ادامه داد:اگر بتوانیم این نوع تفکر و فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم سبب پیشگیری از بروز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و بزه ها خواهد شد.

فتح اللهی با اشاره به اینکه اعیاد شعبانیه فرصتی مناسب برای بازدید و سرکشی از این نمادهای ایثار و فداکاری است، افزود: نباید این تفکر در میان جانبازان به وجود آید که جامعه آنها را فراموش کرده است.

 

منبع خبر : مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.