×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
ظرفیت خیران در امور آموزشی مورد توجه باشد

علی فتح اللهی روز شنبه در چهارمین جلسه شورای اداری آموزش و پروش صومعه سرا ، ارائه خدمات صادقانه را سرلوحه کار دولت تدبیر و امید دانست و اظهار داشت: شاید براساس ضوابط و قانون، حد و مرز جغرافیای یک منطقه و شهرستان مشخص شود اما ما مردم و قومیت ها را تفکیک نمی کنیم و ارائه خدمت برای همگان انجام می شود.
وی با تاکید بر ضرورت استفاده بهینه از فضاهای آموزشی ادامه داد: باید از امکانات موجود و پتانسیل ها برای بهبود شرایط استفاده کرد.
فرماندار صومعه سرا همچنین خواستار ساماندهی سرویس رفت وآمد دانش آموزان شد و افزود: این ساماندهی باید رضایتمندی عمومی شهروندان و اولیا را در برداشته باشد.
مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا نیز در این جلسه از اسکان یکصد مسافر در مدارس شهرستان خبر داد و اظهار داشت:تاکنون 33 کلاس درس در قالب سه مدرسه 30 خانوار را اسکان داده اند که 17 کلاس به صورت ویژه ، 10 کلاس به صورت الف و شش کلاس به صورت ب است.
مهرداد فیض بخش افزود: در ایام عید نزدیک به سه هزار و 600 نفر در قالب 976 خانوار در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان صومعه سرا پذیرش شد.
وی همچنین از رقابت بیش از یک هزار و 200 دانش آموز در رشته های مختلف کنکور سراسری خبر داد و گفت: 90 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش اجرا شده و مابقی نیز دردست اجراست.
وی طرح های اوقات فراغت را نسبت به سال گذشته دارای 15 درصد رشد عنوان کرد و با اشاره به اجرای طرح های هجرت و اردوهای جهادی گفت: در راستای کاهش هزینه ها، طرح هجرت بسیار موثر بوده و امسال پنج مدرسه توسط 60 نفر به مدت 10روز رنگ آمیزی می شود.
به گزارش ایرنا، نزدیک به 15 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 160 مدرسه صومعه سرا مشغول به تحصیل هستند.
شهرستان صومعه سرا با وسعتی حدود 564 کیلومتر مربع و سه بخش مرکزی، تولمات و میرزا کوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

منبع خبر : ایرنا

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.