×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
عدالت اجتماعی بزرگترین هدف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز سردار سرلشگر محمد علی جعفری عصر امروز در پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد اتابه اظهار کرد: شهدا زنده اند و در جامعه نقش آفرینی می کنند.

وی افزود: با بیان اینکه شهدا بیشتر از از زمان هیات دنیایشان برای احیا و توسعه اسلام و امید دادن به مردم نقش آفرینی می کنند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله(عج)گفت: اثرات انقلاب اسلامی در کشورهایی همچون لبنان و سوریه و عراق و یمن به خوبی مشاهده شده است.

سردار جعفری با اشاره به اینکه امروز آمریکا در حال افول است تصریح کرد : از عوامل اصلی ثبات انقلاب اسلامی تحمل و ایستادگی مردم در برابر مشکلات و جنگ های اقتصادی و نابرابری دشمنان بر ما روا داشتند.

وی در پاره ای از سخنان خود بیان کرد: در طول تاریخ با برکت نظام جمهوری اسلامی برای نخستین بار است که کلیه قوا و دستگاه‌های مختلف کشور با هم هماهنگ و همسر هستند این نوع تفکر که امروز بر دستگاه حاکم است در هیچ مقطعی از تاریخ جمهوری اسلامی وجود نداشته است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله عجل الله با اشاره به اینکه در گام اول انقلاب پیروزی و ثبات انقلاب اسلامی و دفع همه تهدیدها و تحریم‌ها اتفاق افتاد خاطرنشان کرد: هدف انقلاب اسلامی زمینه و بستر سازی برای حکومت امام زمان عجل الله است.

سردار جعفری با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید اقدامات ایجابی و تاسیسی در جمهوری اسلامی انجام بگیرد اظهار کرد: باید اسلامی شدن دستگاه‌های انقلاب و جامعه در مرحله سوم و چهارم انقلاب را شاهد باشیم.

وی عدالت اجتماعی را بزرگترین هدف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: وضعیت فرهنگی جامعه امروز ما اسلامی نیست در ادامه راه انقلاب اسلامی کردن جامعه باید مد نظر همه باشد.

جعفری گفت: در جامعه اسلامی باید یک جامعه الگوی بسازیم تا دیگر کشورها همانطور که ایستادگی با دستان خالی در برابر دشمنان را از ما آموختند به این باور دست یابند که اسلام می‌تواند در حاکمیت باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.