×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
فعالیت کارخانه چوکا در چند روز آینده از سرگرفته می‌شود

به گزارش میرزا کوچک نیوز:علی منتظری از برگزاری نشست بررسی مشکلات شرکت چوکا در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: در نشست بررسی مسائل مرتبط با مشکلات این شرکت صنعتی، قائم مقام معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماینده استاندار محترم گیلان، نمایندگان گروه هلدینگ صنایع سلولزی شرکت شستا و مدیریت شرکت چوکا نیز حضور داشتند.

منتظری افزود: این نشست با پیگیری‌های به عمل آمده توسط استاندار گیلان و مذاکرات وی با وزرای محترم صنعت، معدن و تجارت و تعاون و کار و رفاه اجتماعی جهت بررسی و رفع مشکلات شرکت چوکا برگزار شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا براساس تصمیمات اتخاذ شده در نشست مذکور مقرر شد فعالیت شرکت چوکا ظرف چند روز آینده مجدداً آغاز شده و تولید این شرکت از سرگرفته شود.

منتظری همچنین گفت: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده مقرر شد تأمین مواد اولیه شرکت مذکور برای آغاز تولید صورت پذیرد و با خرید مواد اولیه، تولید شرکت تداوم یابد.

وی افزود: طبق اعلام مدیریت شرکت چوکا دو ماه از حقوق معوقه کارگران شرکت مذکور پرداخت شده و قرار است از این ماه به صورت مرتب حقوق ماهانه کارکنان این شرکت با راه اندازی واحد پرداخت شود.

منتظری تصریح کرد: رفع بخشی از مشکلات این شرکت از محل فروش محصولات تولید شده، نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع در زمینه تداوم فعالیت و استمرار تولید و شکوفایی شرکت چوکا بحث نوسازی اساسی آن است که دارای مصوبه سفر ریاست جمهور به استان نیز هست که باید با همکاری مناسب شرکت شستا و صندوق بازنشستگی  صورت پذیرد و مسئولان استانی نیز همراهی و همکاری لازم را در این زمینه به عمل خواهند آورد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با مجموعه اقدامات صورت گرفته و پیگیری‌های در دست اقدام، شاهد رونق تولید و شکوفایی این شرکت باشیم و با اجرای مصوبات مرتبط با چوکا دوره جدیدی از فعالیت پایدار و پویای این مجموعه آغاز شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.