×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
لزوم توجه ویژه دانش آموزان به تحصیل/ کشور غنی در گرو مردمان با سواد

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، سرهنگ سیدحسن سحینی صبح امروز در آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه شاهد صومعه سرا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: 39 سال گذشته جنگ نابرابری بر ما تحمیل شد که همه مردم اعم از دانش آموز و دانشجو و … برای دفاع از کشور در آن حضور داشتند.

وی با بیان اینکه امروز دیگر جنگ سختی در کار نیست و به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن جرات جنگ سخت را با ما ندارد، افزود: امروز دانش اموزان باید با خوب درس خواندن سبب افزایش تولیدات در کشور شوند و در آمد اقتصادی کسب کنند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه کشوری غنی است که مردمانش باسواد باشند، گفت: افزایش تحصیلات در جوانان سبب می وشد که تولید در کشور بیشتر شود و دیگر نیازی به فروش نفت نداشته باشیم.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه جوانان متولد دهه شصت با افزایش تحصیلات توانستند پهباد امریکایی را در آسمان ها نشانه بگیرند و سرنگون کنند، تصریح کرد: این پهباد مدارگریز بوده و در هیچ سیستم پدافندی کشف نمی شد اما جوانان با علم خویش این پهباد را کشف کردند.

وی با بیان اینکه بهترین وظیفه دانش‌آموزان خوب درس خواندن است تا در همه علوم پیشرفت کنند، اظهار کرد: در کنار تحصیل، تهذیب نفس سبب می‌شود که تحصیل بهتر اتفاق بیفتد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.