×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
محمدحسین؛ خادم‌الحسینی که در شب شهادت حضرت زهرا(س) به شهادت رسید

«فرهاد حدادیان» شب گذشته(جمعه،21دی) در افتتاحیه استانی نهمین جشنواره مردمی عمار که در سالن فارابی صومعه‌سرا برگزار شد، با بیان اینکه فرزند شهیدم متولد سال 1374، خادم الحسین و دانشجوی علوم سیاسی بود، اظهار کرد: دی ماه سال گذشته در تهران چند فتنه اعم از فتنه بازاریان تهران، فتنه دختران خیابان انقلاب(چهارشنبه‌های سفید) و فتنه دراویش طراحی شد.

پدر شهید محمدحسین حدادیان با بیان اینکه فتنه دراویش از آتش زدن سه مسجد ویک حسینه آغاز شد، افزود: ماموران نیروی انتظامی و اطلاعاتی این فتنه را پیگیری و بررسی کردند که به سه نفر از دراویشی که خارج از کشور از طریق کشور انگلیس و فرانسه خط می‌گرفتند، رسیدند و دستگیرشان کردند.

پدر شهید حدادیان با بیان اینکه شب بعد از دستگیری، دراویش تهران به دراویش کل کشور برای تجمع فراخوان زدند، گفت: دراویش هم تجمع و تقاضای آزادی بدون قید و شرط این سه متهم را کردند.

وی با اشاره به اینکه دولت نظرش بر این بود که این 3 نفر آزاد شوند زیرا جزء فرق و احزاب هستند، تصریح کرد: آن سه نفر آزاد شدند اما به جای اینکه سر زندگی خود بروند، جلوی خانه قطبشان تجمع کردند و بهانه‌شان این بود که ما را آزاد کردند تا قطبمان را دستگیر کنند.

پدر شهید حدادیان با بیان اینکه این تجمع بهانه بود زیرا این فتنه طراحی و مهندسی و عملیاتی شده بود و باید اجرا می‌شد، خاطرنشان کرد: روز حادثه تقریبا 2 بعداز ظهر بود که آنها جلوی کلانتری رفتند و کلانتری را تهدید کردند و ساعت 6 عصر خیلی غریبانه و مظلومانه با یک خودرو اتوبوس از روی سه پرسنل نیروی انتظامی رد شدند.

وی با بیان اینکه این اتفاق همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) بود که اکثر مساجد در حال برگزاری عزاداری بودند، اظهار کرد: زمانی که آن سه تن به شهادت رسیدند، شهید محمدحسین حدادیان در منزل بود و با فرمانده خود تماس گرفت که برای اعزام به انجا ماموریت بگیرد.

 حدادیان با بیان اینکه فرمانده وی با او موافت نکرد و او هم به هیئت رفت، افزود: وسط هیئت بود که با او تماس گرفتند وضعیت خیابان پاسداران خیلی شلوغ است و به آنجا اعزام شوید.

وی با بیان اینکه ساعت 10 شب، محمد حسین به خیابان پاسداران رفت و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی در صحنه حضور داشتند تصریح کرد: 34 روز آنها در آن خیابان مستقر بودند، تعداد خیلی زیادی سلاح‌های شکاری، چوب و سنگ آورده و در یک سری از ساختمان‌های بلند و نیمه کاره جمع آوری کرده بودند.

 وی با بیان اینکه آن شب، شب بسیار سرد و وحشتناکی بود، خاطرنشان کرد: گلستان هفتم که خیابان تقریبا بزرگی است در اختیار دراویش بود.

پدرشهید حدادیان با بیان اینکه هر چقدر نیروها از وزارت کشور خواستند که اجازه برخورد دهند، اما آنها اجازه نمی‌دادند، تا اینکه ساعت چهار صبح دستور متفرق کردن نه برخورد با دراویش صادر شد، افزود: شهید محمد حسین حدادیان بسیجی ویژه قرارگاه ثارالله بود که او و تعدادی از دوستانش جلوتر از نیروهای نظامی و انتظامی بودند که همان لحظه، یک خودرو سمند به صورت انتحاری به سمت ماموران حمله می‌کنند و تعداد زیادی مجروح می‌شوند و فرزندم را اسیر می‌گیرند.

پدرشهید حدادیان گفت: شهید حدادیان را وقتی اسیر گرفتند از پیشانی تا روی شکم بالای 50 تیر با اسلحه شکاری به او شلیک کرده بودند و چشم سمت چپ را تخلیه و جمجمه و بینی کاملا له شده بود و از کمر به پایین را با تیغ، قمه و … زخمی کرده بودند.

وی با بیان اینکه یک خادم‌الحسین(ع) در شب شهادت حضرت زهرا(س) اینگونه به شهادت رسید، تصریح کرد: چند روز بعد از شهادت محمد حسین حدادیان رادیوها و تلویزیون‌های بیگانه شروع کردند به اینکه جای شهید و قاتل را عوض کنند.

پدرشهید حدادیان افزود: همان روزهای اولیه شهادت پسرم بود که مقام معظم رهبری به منزل ما تشریف آوردند و زمانی که ما نوع شهادت را برای حضرت آقا تعریف می‌کردیم، ایشان فرمودند؛ غم از دست دادن فرزند خیلی سخت است ولی تمام این افکاری که در ذهن شما می‌گذرد که اول چشمش تخلیه شد، بعد پاهایش زخمی شد و …، برای شهید به اندازه افتادن از اسب است.

وی با بیان اینکه این سخنان مقام معظم رهبری آرامش خاصی به ما داد، گفت: از روز شهادت فرزندم تا کنون حوزه‌های علمیه، مردم و بسیجیان در کنار ما بودند، 10 ماه از شهادت فرزندم می‌گذرد یا ما در شهرهای مختلف بودیم و یا اینکه منزل ما این مراسمات است.

پدرشهید حدادیان با بیان اینکه جوانان باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری نیروی آتش به اختیار باشند، تصریح کرد: جوانان نباید فکر کنند که فاصله‌شان با شهید و شهادت بسیار زیاد است بلکه با یک امر به معروف صادقانه و خالصانه می‌توانند به این مقام برسند.

وی با بیان اینکه در این مدت در فضای مجازی و داخل و خارج کشور خیلی اذیتمان کردند، خاطرنشان کرد: اینکه این مردم در کنار ما هستند به ما انرژی می‌دهد تا در شهرهای مختلف حضور پیدا کنیم.

پدر شهید حدادیان اظهار کرد: مسئولان باید بدانند شهدا از آنها خوشتیپ‌تر، باسوادتر و با بصیرت‌تر بودند، اینها رفتند تا به آرمانشان برسند، مسئولان باید به مردم برگردند و بدانند مدیون چه کسانی هستند.

منبع خبر : شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.