×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
محکومیت برخورد ناشایست فرماندار لاهیجان با یک خبرنگار توسط رئیس شورای اطلاع رسانی

محمود قاسم نژاد در گفتگو با ایرنا با اشاره و به نحوه برخورد یکی از مسئولان شهرستان‌های استانی با یکی از خبرنگاران و انعکاس آن در فضای مجازی ضمن ناصواب دانستن این رفتار افزود: برخورد با رسانه به معنای برخورد با افکار عمومی است و رفتار ناصواب با اهالی رسانه نه تناسب با رویکرد دولت دوازدهم و نه الگوی رفتاری استاندار گیلان است.

وی حضور رسانه‌ها در کنار مسئولان را ظرفیتی بزرگ توصیف کرد و افزود: امروز خدمت‌رسانی به مردم بدون توجه به نمایندگان افکار عمومی امری ناشدنی است و باید مدیران در دوران مسئولیت خود این موضوع را به خوبی درک و پذیرا باشند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی گیلان رسانه را رکن اساسی در انتقال صدای مردم به مسئولان و همچنین مطالبه‌گری صحیح و اصولی دانست و افزود: حضور رسانه‌ها و خبرنگاران در کنار مردم، یک فرصت و ظرفیت است که در مسیر خدمت‌رسانی و توسعه جزو اولویت‌ها محسوب می‌شود.

قاسم نژاد گردش اطلاعات را لازم و همراهی رسانه‌ها برای انعکاس خدمات و دستاوردها را ستود و ادامه داد: همه مدیران باید ضمن احترام به نمایندگان افکار عمومی، قدرشناس تلاش‌های آنان در راستای بیان فعالیت‌ها باشند و در این مسیر، با حفظ هوشمندی، جریان امید در جامعه را تقویت کنند.

وی رویکرد دولت در این خصوص را یادآور شد و با اشاره به نقش آفرینی موثر رسانه‌ها در آگاهی بخشی عمومی گفت: استاندار گیلان نیز در جلسات و نشست‌های مختلف، پیوسته بر اهمیت نقش رسانه‌ها و ضرورت قدرشناسی از آنان تاکید می‌کنند و این رویکرد، باید سرلوحه تمامی مدیران و مسئولان باشد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی گیلان با تصریح اینکه وجود فاصله بین مسئولان و مردم، القای دشمنان نظام اسلامی است، اضافه کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ها برای نمایش انسجام و خدمت‌رسانی به جامعه، به شایستگی استفاده شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.