×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مولفه‌های اسلام ناب در روز قدس مشاهده می‌شود

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از واران خبر، سرهنگ کیا عاشوری در جلسه شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، اظهار کرد: حضور پر شور مردم و مسئولان در راهپیمایی روز قدس سبب ناامیدی دشمنان می شود.

وی، روز قدس را لیله القدری دیگر برای احیای اسلام دانست و افزود: این روز از اهمیت بالایی برخوردار است که روز قدس از تدابیر حکیمانه امام راحل است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا گفت: از تدابیر اثرگذار امام خمینی(ره) احیای دوباره اسلام است که حیات مجدد آن در روز قدس مشاهده می شود.

سرهنگ عاشوری اسلام ناب را دارای جوهره دانست وتصریح کرد: انقلاب اسلامی در سال ۵۸ سبب احیای مجدد اسلام ناب محمدی شد به گونه ای که قبل از آن توسط حاکمان مستکبر دستخوش انحرافات شده بود.

وی با بیان اینکه روز قدس از راهبردهای امام راحل برای تسری اسلام به جهان است، خاطرنشان کرد: مولفه های اسلام ناب مانند مظلوم نوازی، مبارزه با استکبار و مقاومت را می توان در روز قدس مشاهده کرد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با اشاره به چراغ سبز نشان دادن ترکیه به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: مردم با حضور پر شکوه و گسترده شان در روز قدس خواهند نشان داد که همچنان پای آرمان های انقلای و اسلام ایستاده اند و انزجارشان را از استکبار به نمایش خواهند گذاشت.

سرهنگ عاشوری افزود: راهپیمایی روز قدس در صومعه سرا از ساعت ۱۱ از جلوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان آغاز و به مصلی نماز جمعه ختم می شود.

وی گفت: سخنران راهپیمایی روز قدس سید کاظم دلخوش،نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.