×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
هدف استکبار از تشکیل گروه های تکفیری جلوگیری از بیداری اسلامی است

به گزارش میرزا کوچک نیوز،سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در مراسم چهلمین روز شهادت شهید«حسینعلی پورابراهیمی » که عصر جمعه در گلزار شهدای شهرستان رشت برگزار شد، با بیان اینکه گیلان مهد بزرگان دین و مبارزه است، اظهار کرد: این استان با تقدیم هشت هزار شهید به نظام مقدس اسلامی نقش مهمی در تاریخ مبارزات کشور ایفا کرده است.

وی اقتدار و امنیت کشور را مرهون خون شهدا عنوان کرد و افزود: امروز نیز جوانان دلاور گیلان در عرصه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و اسلام نقش آفرین هستند.

مشاورعالی مقام معظم رهبری در امور نظامی با اشاره به اینکه فرهنگ هر ملتی هویت آن ملت است، تصریح کرد: بروز هر جنگی در هویت و فرهنگ هر ملتی تأثیرگذار است.

 وی به نقش موثر رهبران خردمند و جوانان انقلابی در مسیر تعیین هویت و تمدن یک ملت اشاره و تأکید کرد: وقتی دولتمردان نتوانند از کشور دفاع کنند آنگاه جوانان با نثار جان خود امنیت و آرامش را به جامعه هدیه می دهند.

سرلشکر رحیم صفوی با بیان اینکه رهبر خردمند و جوانان انقلابی موجب بالندگی و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان با محوریت ایران شدند، افزود: اظهارات نسنجیده برخی افراد در سطح جامعه نسبت به شهدای مدافع حرم موجب دل آزردگی خانواده های این عزیزان شده است.

وی شهدا را خدامحور توصیف کرد و گفت: آنها با درک نظام هستی خدا را انتخاب کرده و خدا نیز آنها را منتخب و شایسته شهادت دانست.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی در ادامه با بیان اینکه اقتدار و عظمت امروز نظام جمهوری اسلامی مدیون و مرهون شهدای مدافع حرم است، اظهار کرد: کشورهای غربی، آمریکا و برخی از کشورهای عربی گروه های تکفیری و داعش را به وجود آورده و امروز نیز آنها را از نظر مالی و نظامی حمایت می کنند.

وی هدف حمله به سوریه توسط گروه های تروریستی با حمایت کشورهای غربی و آمریکا را قطع کردن محور مقاومت، نابودی سوریه و تضعیف لبنان عنوان و خاطرنشان کرد: استکبار برای جلوگیری از بیداری اسلامی گروه های تکفیری و داعش را در منطقه به وجود آورد.

سرلشگر رحیم صفوی خاطرنشان کرد:دشمنان ایران بدانند که این انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) بوده که توانسته مرزهای جغرافیایی را در سرتاسر جهان در نوردد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی تأکید کرد: ملت و دولت ایران با خردمندی و هدایت مقام معظم رهبری از تمام برهه های حساس سربلند بیرون می آید./مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.