×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
ورزشگاه کارگران صومعه‌سرا مرمت و نوسازی می‌شود/تلاش برای خرید امتیاز لیگ دسته بالاتر برای صومعه‌سرا

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از گیل نگاه در نشست ویژه کارگروه عمران کانون توسعه شهرستان صومعه‌سرا در فرمانداری این شهر طرح ویژه بازسازی مجموعه ورزشی کارگران تهیه و تدوین شد و برای طی مراحل قانونی و جذب و تخصیص اعتبار به کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا ارایه شد.

فرماندار صومعه‌سرا درباره این نشست گفت: با تلاش و سرمایه‌گذاری «مجموعه صنعتی مرغ مادر میرزا کوچک» و در راس آن آقای جمشید غلامی در ارتباط با ایجاد باشگاه فرهنگی  ورزشی که در چندین رشته با همکاری مهندس آموزگار اقدام کرده شور و شوق ویژه‌ای در ورزش دوستان شهرستان ایجادشده است.

دکتر حسین اسمعیل پور افزود: در این ارتباط نباید از نقش ویژه تشکیل تیم فوتبال مرغ مادر گذشت که با حضور در لیگ برتر گیلان سبب آشتی تماشاگران با ورزشگاه کارگران شد.

فرماندار صومعه‌سرا با ذکر این نکته که گروه مورد اشاره اکنون درحال خرید امتیاز لیگ دسته بالاتر برای شهرستان و تقویت فنی واجرایی تیم فوتبال با حمایت ونگاه ویژه نماینده شهرستان جناب دکتر دلخوش هستند اضافه کرد: موضوع میزبانی تیمها در مجموعه کارگران ونبود استانداردهای لازم وگاهی امکانات اولیه دراین مجموعه ما را بر آن داشت که با کمک مهندسین مجرب و جوان کارگروه عمران کانون توسعه، جلسه مشترکی برگزار کرده و نسبت به تجهیز بازسازی این مجموعه اقدام کنیم.

اسمعیل پور توضیح داد در این نشست ضمن تشریح وضعیت موجود ورزشگاه و نبود امکانات اولیه، لزوم ترمیم زمین چمن، پیست تارتان، رختکن تیم‌ها وداوران، سکوهای مناسب با جمعیت شهرستان، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ اتوبوس‌های بازیکنان و تماشاگران، جایگاه ویژه رسانه‌ها، نیمکت تیمها ومیزعوامل اجرایی وناظرین بازی‌ها،رمپ ورودی و خروجی مجموعه مذکور و محوطه‌سازی اطراف به‌طور تخصصی موردبحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد ضمن بازدید طرح اولیه و نقشه‌های فنی و مهندسی آن آماده شود.

وی افزود: مهندسین کارگروه عمران پس از بازدید از چند ورزشگاه مجهز وجدید کلیه طرح‌ها و نقشه‌های فنی پروژه مذکور را تهیه و تدوین کردند.

اسمعیل پور در پایان اضافه کرد: طرح تدوین‌شده ورزشگاه کارگران آماده‌ شده و قرار است در اسرع وقت در جلسه ویژه‌ای با حضور دکتر دلخوش نماینده محترم شهرستان که در مقوله ایجاد و تجهیز اماکن ورزشی تلاش قابل‌تحسینی داشته و دارند و همچنین  مهندسین کارگروه عمران، آقای جمشید غلامی و هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی میرزا کوچک صومعه‌سرا، ریاست اداره ورزش و جوانان صومعه‌سرا مهندس آموزگار و مدیرکل ورزش و جوانان استان جناب مهندس رهنما جهت تایید نهایی و تامین وتخصیص اعتبار به بحث وبررسی گذاشته شود.

به گزارش گیل نگاه، در صورت اجرای طرح تجهیز وبازسازی ورزشگاه کارگران این مجموعه با ظرفیت ۵۰۰۰نفر تماشاگر در اختیار علاقه مندان به ورزش شهرستان قرار خواهد گرفت.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.