×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
وعده ایی که محقق نشد/منطقه رانش شده ضیابر همچنان بلاتکلیف

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از خبرگزاری شبستان،همزمان با 16 مهر سال جاری بود که در قسمتی از خیابان عبدالوهاب صالح ضیابری ضیابر، رانش زمین اتفاق افتاده بود.

در آن روز که همه مردم به تب و تاب افتاده و از این موضوع شوکه شده بودند، مسئولان مربوطه با حضور در ضیابر دستور به تسریع در بازسازی این منطقه داده بودند.

اما امروز که بیش از دو ماه از این حادثه می‌گذرد متاسفانه شاهد هیچگونه تغییری در این منطقه نیستیم و فقط به صورت فورمالیته مقداری شن و سنگ بر روی آن منطقه رانش شده ریخته‌اند و دیگر کاری انجام نشده و همچنان نوار زردرنگ خطر و تابلوی stop در آنجا نصب شده تا از رفت و آمد ماشین جلوگیری کنند.

این خیابان یکی از خیابان‌های اصلی و محل رفت و آمد مردم است که بعد از گذشت این همه مدت شاهد هیچگونه تغییری در این منطقه نبوده‌ایم و مردم از مسئولان مربوطه شاکی هستند.

جمعی از مردم ضیابر با بیان اینکه چرا اتفاق به این بزرگی افتاده اما شاهد بازسازی آن نیستیم، گفتند: حتما باید برای فرزندان ما در این منطقه اتفاقی بیفتد تا شاید مسئولی به فکر چاره باشد.

یکی از اهالی ضیابر با اشاره به اینکه  فرزند من هر روز باید از این مسیر  رفت‌ و آمد کند و به مدرسه برود، افزود: مسئولان این امر نباید اجازه دهند تا بازی‌ها و شیطنت‌های کودکانه در این منطقه سبب حادثه ناگواری شود.

وی با بیان اینکه اگر محل رانش زمین هر چه زودتر بازسازی نشود قطعا بقیه خیابان را هم به سمت خود می‌کشد و سبب رانش بیش از حد می‌شود، تصریح کرد: از مسئولان انتظار می‌رود به جای شعار، به فکر عمل هم باشند، همانطور که یک هفته بعد از رانش، مسئولان به صورت دسته جمعی در این منطقه حضور داشتند و دستور به تسریع بازسازی دادند، همچنان پیگیر این موضوع باشند.

لازم به ذکر است کانال تلگرامی ضیابر هم در تاریخ 16 آذر ماه متنی در مورد نشست سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با شوراها و دهیار منطقه ضیابر نشر داد که در آن جلسه مصوب شده بود؛ «ساخت خیابان عبدالوهاب صالح ضیابری در محل رانش شده از روز شنبه (18آذر) در صورت مساعد بودن هوا آغاز خواهد شد»، با توجه به اینکه آب و هوا در این هفته مساعد بوده و شاهد نامساعد بودن هوا نبوده‌ایم، اما هیچ اثری از ساخت و ساز این خیابان تا کنون دیده نشده است.

مردم ولایتمدار ضیابر از مسئولان انتظار دارند تا هر چه سریعتر این منطقه رانش شده را بسازند و به جای شعارزدگی به عمل بپردازند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.