×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
چهارمین شرکت حمل و نقل جاده ای داخلی در صومعه سرا افتتاح شد

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای گیلان روز دوشنبه در مراسم افتتاح شرکت ارم ترابر گیل در صومعه سرا گفت : با ورود بخش خصوصی چهارمین شرکت حمل ونقل جاده ای این شهرستان با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
نازک کار با اشاره به اینکه گیلان استان شاخص در حمل ونقل است، اظهار داشت: حمل ونقل جزو شاخصه توسعه و پیشرفت یک جامعه است از این رو در گیلان سه پایانه بار تحت بهره برداری و یک پایانه بار در پوشش بخش خصوصی به بهره برداری می رسد .
وی اظهار داشت: بالغ بر 10 پایانه حمل و نقل مسافر در شهرستان های گیلان با تولیگری شهرداری ها تحت بهره برداری قرار دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: در هشت ماه امسال در صومعه سرا 128هزار و 334 تن کالا جابجا شده و این شهرستان را در رتبه هشتم گیلان قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه درمجموعه حمل ونقل مسافر این شهرستان پنج شرکت فعال است اظهار داشت : تاکنون افزون بر 78 هزار نفر مسافر درمجموعه حمل ونقل این شهرستان جابجا شده اند.
نازک کار افزود: راهداری وحمل ونقل جاده ای باهمکاری استانداری تلاش دارد تا بتواند فشار گرانی را از دوش فعالان صنعت حمل ونقل و رانندگان کاهش دهد.
مدیر شرکت حمل ونقل جاده ای داخلی ارم ترابر گیل نیز در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: با افتتاح این شرکت برای سه نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است .
سیدهادی تمجیدی ارم ساداتی با اشاره به اینکه مساحت کل شرکت یک هزار و 500 متر و زیربنا ساختمان 300 متر است، افزود: صدور بارنامه و حمل کالا به دیگر نقاط کشور از خدمات این شرکت محسوب می شود.
وی اظهار داشت: ارائه بارنامه مهمترین راه جلوگیری از متضرر شدن راننده، امنیت کالا و قاچاق آن و برقراری عدالت جاده ای و هچنین رصد راننده و محموله او محسوب می شود .
شهرستان صومعه سرا با دارا بودن چهار شرکت حمل ونقل کالا و پنج شرکت حمل و نقل مسافر بیش از 500 نفر نفر مشغول فعالیت در ناوگان حمل ونقل می باشد.
شهرستان صومعه سرا با وسعتی حدود 564 کیلومتر مربع با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزا کوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

عکس:فرزاد حسن پور

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.