×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
کاهش ناپایداری های جوی در گیلان از فردا

به گزارش میرزا کوچک نیوز،سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هوا‌شناسی گیلان از کاهش ناپایداری‌های جوی در استان از فردا (چهارشنبه) خبر داد.
مازیار غلامی بیان کرد: نقشه‌های هوا‌شناسی نشان دهنده استقرار توده هوای خنک و بارش زا در منطقه است که بر این اساس؛ ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.
وی ادامه داد: از فردا (چهارشنبه) بتدریج از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و روند افزایش دما تا اواسط هفته آینده مورد انتظار است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هوا‌شناسی گیلان آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (مناطق مرکزی و شرقی گاهی شدید)، ارتفاعات جنوب شرقی قسمتی ابری، بتدریج افزایش ابر با احتمال بارندگی عنوان و برای فردا نیز آسمان را نیمه ابری تا ابری، در بعضی نقاط بارندگی، بتدریج کمی ابری تا نیمه ابری پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۲۹ درجه سلسیوس مربوط به رودبار و کمینه دما را با ۱۴ درجه سلسیوس مربوط به جیرنده عنوان کرد.
غلامی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۲۵ و ۲۰ درجه سلسیوس پیش بینی کرد.
وی بیشترین میزان بارش باران در گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۵۰ میلیم‌تر مربوط به لاهیجان و پس از آن در رشت (ایستگاه هوا‌شناسی کشاورزی) با ۳۷ میلیم‌تر و رودسر با نزدیک به ۳۳ میلیمتر ثبت شده است./ایرنا

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.