×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
۱۳ گروه جهادی رسانه در گیلان فعالیت می‌‌کنند

به گزارش پایگاه خبری میرزاکوچک نیوز، امروز(شنبه، 12مهر) با حضور رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان و جمعی از پاسداران و خبرنگاران شهرستان، دفتر بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا افتتاح شد.

«مهدی پارسا» در حاشیه این آیین با بیان اینکه بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا باید با همت همه دست اندرکاران تبدیل به کانون بسیج رسانه شود اظهار کرد: امروز لازم است تا تمام کسانی که در فضای مجازی فعال هستند به دنبال کسب سواد رسانه باشند.

رییس سازمان بسیج سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در قالب گروه جهادی می توان مشکلات را شناسایی و برطرف کرد افزود: تا کنون 13 گروه جهادی در سطح استان راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها درقالب گروه‌های جهادی تریبون مردم مناطق محروم هستند و محرومیت‌زدایی این مناطق را مطالبه می‌کنند گفت: در مدت کوتاهی که این گروه‌ها در سطح استان راه‌اندازی شده کارهای بزرگی صورت گرفته است.

پارسا با اشاره به اینکه افزایش سواد رسانه‌ای از دیگر اهدافی است که در بسیج رسانه دنبال می‌شود تصریح کرد: با توجه به اینکه 444 رسانه مکتوب و مجازی در سطح استان در حال فعالیت است داشتن سواد رسانه‌ای و شناخت خود رسانه‌ها خیلی مهم است.

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه روزی بیش از سه هزار خبر در سطح استان مخابره می‌شود خاطرنشان کرد: صومعه‌سرا ظرفیت رسانه‌ای خوبی دارد.

«مائده فلاحتکارضیابری» نیز در این آیین اظهار کرد: در قالب گروه جهادی لثارات الحسین(ع) 55 بسته لوزام‌التحریم تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع می‌شود.

 

مسئول بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا اظهارداشت: ارزش هر بسته بالغ بر 150 هزار تومان است که هزینه خرید آن از خیرین جمع‌آوری شده است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.