×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
8 مورد جابه جایی در جبران خصوصی سازی ها در صومعه سرا داشتیم/ 3 ماه دوندگی کردم تا کمربندی تولم شهر باز شود

به گزارش میرزا کوچک نیوز،سیدکاظم دلخوش اباتری، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت خصوصی سازی در شهرستان صومعه سرا اظهار داشت: در رابطه با مدیرانی که در شهرستان مشغول فعالیت هستند باید بگویم که آنهایی که صادقانه در حال انجام امورات مردم هستند، خواهند ماند اما آنهایی که مردم از آنها رضایت نداشته باشند جایشان در ادارات شهرستان نیست.

وی افزود: اما آن جاهایی که “خصوصی” سازی شده است، مرحله به مرحله تغییرات صورت خواهد گرفت مانند حدود 7 یا 8 مورد جابجایی که در شهرستان صورت گرفته است و تلاش ما بر این است که از بین مردم، از وجود آنهایی که توانمند هستند بهره مند شویم. بنده به روی این مسئله تاکید میکنم که اگر کسی وارد ادارات شهرستان می شود تنها باید برای مردم کار کند و اگر کسی بخواهد از جایگاه خودش سواستفاده کند قطعا با وی برخورد خواهد شد.

وی افزود: بخش عمده ی فکر ما بر این است که مشکلات مردم را در مورد مسائل عمرانی شهرستان رفع کنیم، پروژه های عمرانی در شهرستان آغاز شده است، پروژه هایی مانند آسفالت، آب رسانی، گازرسانی و… در حال انجام است.

دلخوش با اشاره به اینکه در سال 95 جشن گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان انجام خواهد شد و به جشن روستاهای سبز خواهیم رسید، ادامه داد: در بحث سالن های ورزشی، لایروبی رودخانه ها و تالابها در حال پیگیری هستیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس دهم با اشاره به اینکه در طول 10 روزی که از مجلس می گذرد بیش از 5 بار در نطق های خود از حقوق و معیشت مردم دفاع کرده ام، تصریح کرد: از روزی که کار خود را آغاز کرده ایم بیش از 24 گروه سرمایه گزار را به شهرستان آورده ایم و مکان های مختلف را به آنان نشان داده ایم که مسائل گردشگری و پروژه های تکمیلی و تفصیلی، کمک به راه اندازی شهرصنعتی کیشستان و… در آن دیدارها بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ی ورزش و پروژه ی عمرانی فعالیت های خوبی صورت گرفته است، گفت: مجموعه ی آبی و یک زورخانه به همت خیرین، همچنین سد لاستیکی پلنگ ور و رودخانه ی بازار جمعه برنامه هایی در دست اقدام است که می توان به تامین آب کشاورزی تولمات اشاره کرد.

سید کاظم دلخوش در خصوص برنامه های دیگر ورزشی در صومعه سرا ادامه داد: سالن ورزشی کشتی، بولینگ و همچنین سالن هایی که به صورت نیمه کاره در 4سال گذشته به حال خود رها شده بودند را درصدد افتتاح آنها هستیم تا جوانان بتوانند از آنها استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه 4 سال کمربندی بازار تولم شهر بسته بود، اذعان داشت: با 3 ماه دوندگی توانستیم موافقت نامه ها را از وزارتخانه جلب کنیم و پیمانکار در 2 یا 3 هفته ی آینده برای این پروژه خواهد آمد.

نماینده مردم صومعه سرا با اشاره به اینکه از 8 اسفند مکاتبات و پیگیری ها را آغاز کردیم، گفت: برای کمربندی کلاشم شاید بیش از 20 بار وزارت خانه رفتیم و با وزیر و معاونین وزیر نشست هایی داشتیم و موافقت آنها را بدست آوردیم و کتباً ابلاغ شد تا اداره کل راه و شهرسازی پیمانکار را انتخاب و معرفی نمایند، اما در بحث کمربندی و بلوار انتهای جاده فومن به ضیابر قرار شد که باندها اضافه شوند و کل مسیر چراغ گذاری و پایه های تلسکوپی نصب شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 20 روستا آسفالت شده اند و مابقی روستاها مرحله به مرحله به جمع روستاهای آسفالت شده اضافه خواهند شد، تصریح کرد: در بحث آبرسانی 5 روستا کارشان انجام شده است و لوله گذاری برای گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان تا آبان و یا آذر سال جاری صورت خواهد گرفت و تا پایان سال تمامی روستاهای شهرستان صومعه سرا بعنوان روستای سبز یا روستای دارای گازشهری معرفی خواهند شد. این در حالی است که 4 سال قبل موفق شده بودیم که میزان گازرسانی به روستاها را به 85% از مجموع برسانیم که اکنون بدنبال تکمیل این کار به میزان صد درصدی هستیم.

دلخوش در پایان با بیان اینکه امیدواریم که بتوانیم در چهارسال پیش رو در مسائل آسفالت، گازرسانی، آبرسانی، اقتصادی و… را حل کنیم و با اشاره به اینکه بیش از 16 ترانس برق را در روستاهای مختلف نصب کرده ایم گفت: توانسته ایم امکاناتی مانند غیر را در اختیار شهرداری ها قرار دهیم تا برای آسفالت شهری اقدام کنند./خزرآنلاین

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.